vraag! kom er even niet meer uit...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door alicia76, 29 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. alicia76

alicia76 Lid

8 feb 2009
    21
    0
    0
    ik schrijf even mijn situatie op en hoop dat iemand mij kan helpen..

4 maart was mijn ongi begonnen. normaal is mijn cyclus 28 dagen en weet ik precies wanneer ik weer ongi moet worden. nu kreeg ik 9 dagen voor mijn volgende ong een helder beetje bloed bij het afvegen. daarna helemaal niks. die eerste helder stukje bloed was op een zaterdag. de woensdag daarna weer bij het afvegen een helder stukje bloed. in de tussentijd veel pijn bij mijn lies. trekkend en het gevoel alsof ik buikkrampen had. veel pijn. het voelde in mn onderbuik heel anders dan normaal. afscheiding nam toe, pijnlijke borsten en misselijk. totdat ik ... afgelopen vrijdag klein beetje oud bloed had en op zaterdag (gisteren) ongesteld. althans het ziet eruit als ongesteld. en het rare is dat ik 31 maart/1 apr ongesteld moet worden! ik ben nu dus al vanaf 27 maart ongesteld! hoe kan dit?

heb nog steeds pijn aan mn lies en in mn buik maar dit kan ook ongi pijn zijn. ik denk dat er misschien een innestelingsbloeding was maar is afgestorven? kan dit en hoe kan dit? mn vriendin zegt doe een test misschien ben je toch zwanger? alleen ik denk niet dat dit zin heeft want ik ben nu toch ongi geworden?

wat is er aan de hand met me? ik weet t niet meer :(

2. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Een testje kan volgens mij nu ff niet kwaad nee.
    Het kan indd een innestelingsbloeding zijn.

Deel Deze Pagina