Goedemiddag verloskundige, Ik zit eigenlijk met het volgende 'probleem'. Ik ben al 3 jaar pil af en we zijn vanaf februari voor het 'echie' bezig. Ik ben 27 februari voor het laatst ongesteld geworden en heb normaal cyclus van 36 dagen. Ik had dus weer op 3 april ongesteld moeten worden. Ik ben dit niet geworden en was uitgegaan van cyclus overgeslagen. Inmiddels ben ik 37 dagen overtijd. Ik heb 16 april bloedtest laten doen, deze had hcg van net iets onder de 1. Ik heb 2 mei nog een bloedtest laten doen en deze was negatief. Inmiddels nog steeds geen menstruatie, geen positieve testen helemaal niks. Wat kan hier aan de hand zijn? Wat voor verdere stappen kan ik ondernemen? huisarts wil mij zowiezo pas over een maand doorsturen naar gynacoloog.. Sorry voor lange verhaal maar heb jij enig idee wat er aan de hand is? helemaal omdat er van ontpillen geen sprake is.
hoi, soms zie je dat als je graag zwanger wilt worden je cyclus ineens veel langer duurt. Er is bijna nooit iets aan de hand, vandaar dat de huisarts je ook niet doorstuurt. Gewoon afwachten, de menstruatie zal op een gegeven moment vanzelf komen. Mirjam