Ik heb in September een missedabortion gehad. Nu ben ik weer zwanger, jippie!!!! Alleen toen ik de eerste keer zwanger was, voelde ik een hele erg steek met niezen! Nu ben ik weer 6 weken zwanger en moest ik net weer niezen en kreeg ik weer een steek! Wat kan het zijn? Hebben andere dat ook? Kan het bandenpijn zijn, maar dan alleen als ik nies? Iemand een idee?!
Ik heb ook elke keer steken als ik moet niezen. Hoesten is ook niet altijd fijn. Maar het kan volgens mij geen kwaad hoor.
hoi ik heb dat ook hoor zijn gewoon je banden kan inderdaad erg gemeen zijn die steek gelukkig is het ook meteen weer weg
Hier nog zo een! 15 weken en last van onderbuik, steken vooral met niezen en hoesten, maar ook de hele dag door af en aan. bandenpijn denk ik en alles zal wel flink aan het oprekken zijn daarbinnen....maakt wel wat onzeker he!
ik sluite me bij de rest aan dat zijn de bekende bandepijn nu wanneer ik steeds bandenpijn krijgt als ik me rek of moet niezen ofzo dan weet ik zeker dat mijn buik aan het groeien is of weer een stukje is gegroeid