ik mis het ook hoor, vooral toen ik net bevallen was, tamer is 6 weken te vroeg geboren maar hij moscht van mij echt wel 6 weken langer blijven zitten. Ik vond het een fijn gevoel om met die dikke buik te lopen en de bewegingen te voelen van je kindje.
Ik mis het ook heeeel erg! Het is wel de mooiste periode in mijn leven geweest en nu nog steeds met mijn mannetjes! Ik zou nog heel graag een 3e kindje krijgen, maar mijn man wil het bij 2 houden. Ze zijn allebei gezond en daar zijn we heel blij mee.
Hoi Joyce ! Ik mis het ook nog steeds hoor ! Het kriebelt ook weer als ik andere zwangeren zie. Ik had wel een geweldige zwangerschap, zonder kwaaltjes. Ik denk dat dat ook wel meespeelt ! Wij gaan voorlopig nog niet voor nummer 2, ik denk halverwege of eind 2008. Groetjes, Nikki F
Toen ik iemand dat eens hoorde zeggen tijdens mijn zwangerschap, kon ik het me toch niet voorstellen. Maar inderdaad, vooral de eerste 2 weken na de zwangerschap miste ik het! Zo gek, hangt je kast vol (hoewel, vol, viel wel mee) met positiekleding, vond het helemaal niet leuk. Maar nu ben ik wel aan het idee gewend, weet niet wanneer het weer begint te kriebelen, maar voorlopig verlang ik meer naar een beetje goede nachtrust.
Ik mis het totaal niet ... alleen af en toe die dikke buik en de trapjes die ik voelde maar verder nee.... Ik had ook niets anders als kwaaltjes en klachten, ik heb nu een mooi kindje en ben van alle kwalen verlost, het is mooi zwanger zijn maar ik mis het totaal niet nu
Ik kan me niet voorstellen dat ik het ook maar 1 dag ga missen. Ik heb ook nooit begrepen waarom je altijd hoort 'het is de mooiste periode van je leven' en 'wat een bijzondere tijd'. Ik kan niet wachten to de kleine er is en die hele zwangerschap voorbij is....
Toen ik net bevallen was van Britt miste ik het ook heel erg. Maar na 3 mnd was ik al zwanger van Jørre. En nu .. nu hij geboren is. Ik heb het nog geen moment gemist eigenlijk. We zijn compleet zo
Ik mis het ook hoor! En ook ik geloofde het niet dat ik het zou missen Nu zijn we weer begonnen met klussen voor nummer 2. Niet zo zeer omdat ik de zwangerschap mis ( want dan kan het eind ook zoek zijn denk ik, haha ), maar omdat 2 kleintjes die niet veel schelen ons erg leuk lijkt ( en druk, haha ). Nu maar hopen dat alles net zo goed en vlot gaat als bij de zwangerschap van Jorrit Groetjes MB2005.
Oooh, zeker dat ik het mis! Heb zelf ook het idee dat dat komt doordat ik 5 weken te vroeg ben bevallen. Heb ( bijna) nergens last van gehad tijdens de zwangerschap en ging er ook van it dat ik door zou lopen tot 42 weken. De bevalling begon ook erg onverwachts dus heb voor mijn gevoel ook nooit echt "afscheid" kunnen nemen van m'n buikje..... en de trapjes en vooral het gevoel van altijd samen te zijn. Had toen ik net bevallen was ook wel een beetje moeite ermee om zwangere vrouwen te zien lopen.. Maar om nu gelijk al voor nr 2 te gaan.. Denk dat ik daar nog maar even mee wacht
ook ik heb hier al heel erg last van. wij gaan over 1 1/2 maand weer klussen als Jeremy 6 maanden is. Wij wilden sowiezo maar weinig leeftijdsverschil.
Zwanger zijn is niet aan mij besteed. Het liefst sla ik het over.. Ben blij als het straks weer achter de rug is. Kan me ook niet voorstellen dat iemand het mist Toen ik net bevallen was van Eliza zat er ook iemand naast me op de kamer, die huilde erover omdat ze haar buik miste.. Potvergeempie, ze was net 2 uren haar buik kwijt.. Ik kon haar op dat moment wel schiet, ik dacht wat een aansteller.. maar goed hoor het steeds meer, kan me er gewoon helemaal niks bij voorstellen.
Ik denk dat het gemis ok samenhangt met je gezin nog niet compleet hebben.Ik bedoel dus dat je het waarschijnlijk mist omdat je nog meer kinderen wilt. En dat dat gemis er dus niet meer zal zijn wanneer je gezin (naar jouw idee) compleet is.
In het begin miste ik het niet. Nu begin ik er toch wel weer naar te verlangen, naar die intense tijd... want dat was het wel voor mij Maar ik vind dat geen reden om nu al gelijk voor een tweede te gaan. Ik geniet echt gigantisch van onze zoon en zou hem tekort doen heb ik het idee...
ik mis het zwanger zijn absoluut niet, vond het niet echt bepaald fijn. maar het begint wel alweer te kriebelen voor een tweede.
dat hoop ik Ja ik mis het nu ook echt. De eerste 3 maand niet omdat het best zware maanden waren maar nu lijkt het me echt gaaf om weer zwanger te zijn maar dan ook alleen ZWANGER TE ZIJN. Ik wil nog niet meteen een baby Nee ik wil minimaal tot danisha 2 jaar is wachten maar het zal soms wel moeilijk zijn want ik mis het ook ontzettend. Maar ik weet van mij zelf dat het mij nu idd gaat om het zwanger zijn en niet om meteen een kindje te hebben.
zeker weten doe ik het niet, maar denk niet dat ik mijn zwangerschap zal gaan missen. heb nog mar weinig leuks kunnen ontdekken, enkel klachten. begrijp me goed, die heb ik er graag voor over, maar voelde me voor mezelf gelukkiger toen ik niet zwanger was. mijn buik en hormonen mogen dus snel weer gewoon worden