Hallo dames, Erg lang geleden dat ik ben geweest, de afgelopen maanden zijn hier enorm hektisch geweest, met een verhuizing, bloedverlies en uiteindelijk zelfs vroegtijdige weeen met 31 weken. Uiteindelijk is ze gelukkig op 1 dag na tot 40 weken blijven zitten! Nu na de eerste drukke weken eindelijk eens tijd om te kijken hoe het hier met iedereen gaat. En ik ben erg blij om al scannend te constateren dat bijna iedereen weer zwanger is, echt super!!!! Allemaal van harte gefeliciteerd!!! @Kweenie jij ook eindelijk!!!! HOERA, wat heb je er lang op moeten wachten meid. De pendel is dus gelukkig uitgekomen. Verder was ik erg benieuwd of de andere zwangere bbz dames inmiddels al bevallen waren. @Tina in ieder geval zie ik, van harte gefeliciteerd met jullie kleine meid!!! Bijzonder he . En hilarisch verhaal van haar poepluiers, hahaha. Onze meid heeft zichzelf al ik weet niet hoe vaak onder geplast tijdens het verschonen, (meestal kan ik daar ook hard om lachen, manlief juist niet) maar poepincidenten tot nu toe gelukkig nog niet. Wel een ontzettend zware bevalling heb jij gehad zeg, jeetje... En Majo en Bellerose al bevallen? Ik hoop dat Minnie en Juulzon zich ook weldra aan mogen sluiten bij de zwangeren! Dan is iedereen weer zwanger toch, ik hoop dat ik niemand vergeten ben.
Mar! Gefeliciteerd met jullie dochter! Vertel! Hoe heet ze? Hoe was je bevalling? Ik val helemaal uit de lucht...was je een beetje uit het oog verloren. Ik wist helemaal niet dat je bevallen was!
@ Mar gefeliciteerd met je dochter!! Idd wij willen verhalen! @ Majo, ik zat gister aan je te denken of er idd al babynieuws is?? @ allemaal; hoe gaat het ? @ Hier alles gaat gewoon rustig door, inmiddels al weer 24 weken zwanger. Alleen sinds gister een behoorlijke buikgriep, voel me erg beroerd daardoor.
Mar gefeliciteerd, vertel...vertel! Hier gaat alles redelijk goed. Wel weer op zelfde moment als tijdens eerste zwangerschap eiwit in urine en bloeddruk omhoog. Hopen dat het niet weer zo erg als toen zal gaan worden. Ben er wel van geschrokken. Verder verloopt de zwangerschap goed, kindje groeit goed. Ben nu in de 29e week.
Dank jullie wel dames! Ik kijk met een erg goed gevoel terug op mijn bevalling, voor mijn verhaal zie mijn weblog (als het gelukt is...). Ik heb ook wat foto's geplaatst waar jullie de naam kunnen lezen. Waarschijnlijk moet je wel even een vriendschapsverzoekje sturen, want ik houd in principe alles prive. @Laurie, wat ontzettend balen! Ik hoop voor je dat het niet zo erg wordt als de vorige keer. Ben je toen eerder ingeleid? @Tina, geeft niet hoor had ik hier maar meer moeten komen . Hoe gaat het met jouw kleine meid? 1 dagje jonger dan die van ons dus, leuk! Ik vind haar nu al niet echt klein meer, heb jij dat ook? @Manon, bah buikgriep, beterschap! Nu ga ik snel douchen, voordat de kleine wurm weer wakker wordt .
Hallo iedereen! Wat fijn om te lezen dat de meeste alweer zwanger zijn of bevallen na hun bbz! Ik heb begin mei 2011 een bbz gehad en zijn sinds maart weer bezig met zwanger worden. Helaas was de topic 'zwanger worden na bbz' al gesloten dus heb ik een nieuwe topic geopend http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden/361233-zwanger-worden-na-bbz.html Dit voor eventuele meiden die in hetzelfde schuitje zitten als mij Voor de rest lees ik gewoon gezellig mee op dit topic!
@ Laurie; wat vervelend, wat gaan ze allemaal doen nu? krijg je veel testen? @ Elvje; Ik ken je niet van het vorige forum maar wat verveld dat jij nog niet zwanger bent geworden na je BBZ Ik zie dat je bijna mag testen, duim voor een goede ronde! @ Mar zal zeker je verhaal even lezen! @ hier, rustig aan een beetje aan het opknappen, er komt iig niks meer uit 'vliegen' maar ben wel echt DOOD moe alsof ik en echte griep heb gehad ipv een buikgriepje.
Aaaaarrghhhh tekst weg!!!! Snelle versie: Mar: Gefeliciteerd! Laurie: Voel je je verder wel goed? Manon: Beterschap nog! Elvje: Kom gezellig meekletsen hier! Van alle meiden die in het zelfde schuitje hebben gezeten sinds ik vorig jaar februari mijn 1e bbz heb gehad is bijna iedereen weer zwanger..... Jij sluit hopelijk gauw aan! Met mij alles goed. Alleen wat (lage) rugpijn en af en toe erg moe. Ga weer een zwangerschapscursus Mensendieck doen. Hebben jullie een cursus gedaan trouwens? Of volgen jullie er nu een? Kus, Kweenie
Dat geeft mij goede hoop!! Hoop zeker dat ik snel aan kan sluiten, vooralsnog is het leuk om hier wat ervaringen te lezen en eventueel vragen te stellen mocht het weer raak zijn
Elvje: ik hoop dat je hier snel over je zwangerschap kunt meeschrijven. Kweenie: ja ik voel me prima. Dat is juist het verraderlijke van zwangerschapsvergifting. Je merkt er zelf maar weinig van.
@Elvje, welkom hier. Hoop dat het snel weer raak mag zijn! @Kweenie, ik heb zwangerschapsyoga gedaan, dat was lekker dichtbij. Vond het vooral een lekker ontspannen uurtje en heb wel veel aan de ademhalingsoefeningen gehad. @Manon, aan de beterende hand gelukkig.
Oei Laurie. je hebt een zwangerschapsvergiftiging? Wat vervelend zeg! Hoop dat het snel beter gaat met je...
Elvje: het lijkt net als vorig keer weer te beginnen. Maar misschien valt het ook allemaal nog wel mee. Vorige keer werd het ook pas met 37 weken ernstig.
@ laurie, spannend hoor, hoop dat t lang goed gaat en de kleine nu nog lekker kan groeien!! Hier gister een drama avond gehad. sinds gister ochtend veel buikpijn en smiddags kon ik niet meer staan of lopen, omdat ik darmklachten heb weet ik dat ik er zon pijn kan hebben maar nu met zon kleintje in je buik vond ik t goed om toch eind can de middag nog even naar de huisarts te gaan. Eenmaal daar van allerlei controles en zo ook de urine en daar zat teveel eiwit in, dus naar t ziekenhuis bloedprikken op verdenking van zwangerschapsvergiftiging. Eenmaal daar eerst de kleine helemaal onderzocht en toen gingen ze verder kijken want het konden ook welleens weeën zijn met gevolg vroeggeboorte. Nou toen waren we wel even naar samen. Gelukkig is uit alle onderzoeken niks gekomen en zullen het toch mijn darmen oid geweest zijn. Gelukkig maar.
Wow wat vervelend zeg!! Hopen dat het inderdaad gewoon je darmen waren! Hoop voor je dat het vanaf nu gewoon allemaal goed gaat verder...
Het gaat allemaal weer goed, zijn echt mijn darmen gelukkig. Tja kweenie was even heel stressvol... Op een gegeven moment dachten we echt dat we ons meisje zouden kwijtraken. Maar gelukkig was het maar een korte gedachten en niets van waar.