Zwanger zijn na een buitenbaarmoederlijke zwangerschap

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door manon88, 29 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. manon88

manon88 Bekend lid

1 nov 2011
    532
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee niet meer gezien of gehoord.

Alles goed met de dames hier?? T is zo stil volgens mij is iedereen lekker op dreef met zwanger zijn ;)

@ Elvje zie aan je banner dat je mag testen?? Ik hoop dat je mag testen en niet al ongi bent geworden ?? Ben benieuwd.

@ kweenie bijna 20 weken alweer meid wat gaat dat enorm snel he.!!

2. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    Ik heb ook niets van haar gehoord. Hier gaat ook alles prima:D

3. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    Mag het misschien niet zeggen maar.....nou ze vind het hopelijk ook.
    Ik weet dat Bellerose bezig was met bevallen. Heb haar nog wel mijn mobiele nr gepbt maar ook geen sms gehad. Ze zal vast gauw met goed nieuws komen, misschien heeft ze een keizersnede gehad of zo.....

Nou ja....hopelijk kom je je gauw melden Belle...!
    Xxx

4. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    Psssssttttt..... Er is een jongetje geboren.

Ik heb morgen de 20 weken echo.... Aaaaaah

5. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    Bellerose, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon.

Kweene, succes morgen!

6. manon88

manon88 Bekend lid

1 nov 2011
    532
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ bellrose; Gefeliciteerd met jullie zoon, wat een leuke naam !!

@ kweenie succes morgen!! Houden jullie t geslacht alleen voor jezelf of willen jullie t helenaal niet weten??

7. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    Haaaai,

Alles zag er super uit. Ben heeeeel blij. Nu lekker verder uitbuiken en dan is de volgende mijlpaal de bevalling. We hebben niet gevraagd wat het wordt, stoer he? :) xxx

8. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    Gefeliciteerd bellerose! Welkom in de club van gebroken nachten :D! Mooie naam hebben jullie gekozen! Hoe was je bevalling geweest!

Hier gaat alles goed! We hebben nog geen echt ritme, maar ik ben zelf ook niet zo van de ritmes ;) maar we redden het prima :) dochterlief heeft net gegeten, dus ik ga nog even proberen te slapen. Heerlijk indommelen met het gezucht van mn meisie op de achtergrond... Heaven!

9. MaJo1976

MaJo1976 Actief lid

31 jan 2010
    151
    0
    16
    Zuid-Holland
    Ook van mij nu eindelijk nieuws.

Ben 29 mei via een spoedkeizersnede bevallen van een dochter. Hou haar naam prive, als je m wil weten stuur dan ff pb.
    Was maandag de 28e gestript en die nacht begonnen de weeen. om kwart voor 8 in het zkh 4cm en vliezen gebroken door de vk. daarna behoorlijke weeenstorm en een ruggenprik gekregen. Naarmate de dag vorderde kreeg ik koorts en ging de hartslag van mn meissie ook omhoog (180-200 slagen pm). Uiteindelijk was rond half 5 mn ontsluiting van 7 naar 5 cm gegaan, bleek dat ze een sterrenkijker was en de ontsluitingsrand aan het opzwellen was. Dat in combinatie met mijn koorts en haar hoge hartslag heeft de gyn tot een ks doen besluiten. Om 18.09 uur is ze via de ks geboren. Ze deed het gelijk hartstikke goed en ook nu doet ze het super en ik knap langzaamaan weer op. Gister voor het eerst buiten geweest.
    Ben nog wel erg moe en daardoor ook niet veel op de compu. Vandaar pas laat dit berichtje.

@Kweenie, super dat je 20wkn echo helemaal oke was

@Bellerose, gefeliciteerd met je zoontje

@Mar76, gefeliciteerd met je dochter.

10. manon88

manon88 Bekend lid

1 nov 2011
    532
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Majo gefeliciteerd met jullie dochter!!

Vervelend dat het uiteindelijk een keizersnede heeft moeten zijn. Niet echt een droom bevalling zo.

Fijn dat jullie meisje t zo goed doet! Geniet ervan!

@ Kweenie erg knap hoor :) als je die beslissing eenmaal gemaakt hebt is het denk ik ook wel erg leuk om t gewoon niet te weten!

11. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    Majo, van harte. Geniet lekker van elkaar.

12. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    Gefeliciteerd met jullie dochter Majo! Zo te lezen verliep jouw bevalling ook niet van een leien dakje...

Ik geloof dat een "normale" bevalling zonder moeilijkheden en pijnstilling eerder een uitzondering is. Heb het afgelopen jaar al aardig wat bevallingsverhalen gehoord, maar er gaat meestal wel iets niet helemaal goed of er komt pijnstilling aan te pas omdat het te lang duurt ofzo.

Maarre Majo...ik ben reuzebenieuwd naar de naam van jullie kleine meisje! Ga je gelijk een pb'tje sturen :D (Ik is veels te nieuwsgierig:))

13. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    Majo, gefeliciteerd met jullie meisje!

14. Mar76

Mar76 Actief lid

4 mrt 2011
    223
    107
    43
    Zuid-Holland
    @ Majo van harte gefeliciteerd met jullie meisje!! Wisten jullie van te voren al dat het een meisje was, nee toch dacht ik. Super dat ze het zo goed doet. Geniet van elkaar en doe rustig aan.

@Bellerose, gefeliciteerd met jullie zoontje! En wat een leuke naam! Gaat alles goed?

@Kweenie, fijn dat alles goed was. Was je niet heel erg nieuwsgierig of de pendel klopt?

@Elvje, zie ik dat goed? Gefeliciteerd meis!!

@Hier ook nog niet echt een ritme, maar ik ben allang blij dat ons meisje weer wat beter slaapt. Afgelopen week sliep ze met name overdag bijna niet meer, waardoor ze steeds vermoeider werd. Daardoor begon ze 's nachts ook slechter te slapen. Sinds eergisteren passen we de drie R's toe in combinatie met inbakeren, en het gaat gelukkig al weer beter. Hopelijk zet deze lijn door. Ze groeit wel als kool :D.

15. Elvje

Elvje Lid

18 dec 2011
    61
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    @Mar76 Jaaaa ik mag me nu officieel toevoegen aan dit clubje van zwangeren :D Heb mijn eerste echo al gehad. Nog niet veel te zien behalve een zwangerschapsring met een heel klein wit stipje, maar het zit in ieder geval wél op de goed plek dit keer! Volgende week donderdag weer een echo en dan hopen we toch echt wel een mooi kloppend hartje te kunnen zien ;)

16. kajah

kajah Actief lid

5 okt 2011
    179
    0
    0
    NULL
    Haarlem
    Gefeliciteerd Elvje, wat een geweldig nieuws! :)

17. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    Elfje, gefeliciteerd!

18. manon88

manon88 Bekend lid

1 nov 2011
    532
    0
    0
    NULL
    NULL
    Elvje wat ontzettend fijn voor jullie zeg!!
    Gefeliciteerd !!

Hoe gaat t verder met iedereen?? En met de verse mama's ??

Hier alweer 28.3 :) gaat nu wel opschieten en toch duurt t nog best lang(voor mijn gevoel) voordat ons meisje in onze armen ligt. Verder helaas veel last van dr BI maar ja nog 5 weekjes kantoorwerk doen en dan lekker met verlof

19. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    Hier alles goed met mn kleine meis! Groeit als kool! Vandaag alweer 8 weken... Wat gaat de tijd snel!

Elvje: gefeliciteerd! Wat een fantastisch nieuws! Nu lekker genieten he :)

20. kajah

kajah Actief lid

5 okt 2011
    179
    0
    0
    NULL
    Haarlem
    Hallo dames,
    het is weer stilletjes hier. We hebben vorige week de 20 weken echo gehad, alles gaat super goed ik kan het nog steeds niet geloven maar ben nu echt al 21 weken zwanger, mijn kleinje is al 21 weken bij me! :D
    Ik wil graag een foto met jullie delen, ik vond hem zo mooi ♥

Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina