Zwanger zijn na een buitenbaarmoederlijke zwangerschap

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door manon88, 29 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. manon88

manon88 Bekend lid

1 nov 2011
    532
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Kajah, mooie foto!!
    Dat je alweer 21 weken bent zeg! Wat gaat dat snel he!!

Hier vandaag de intake gehad van de kraamzorg, ging allemaal lekker vlot, ben wel steeds nieuwsgieriger naar ons kleine meisje.
    Het kamertje begint ook al lekker op te schieten,nog wat kleine dingetjes en de meiden kamer is af!!

2. manon88

manon88 Bekend lid

1 nov 2011
    532
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vandaag de uitgerekende datum van ons vlindertje.
    Maar morgen alweer 30 weken opweg van ons meisje !!

3. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    Goedemorgen!
    Hoe is het met iedereen?
    Hier alles goed. Al weer 25 weken.
    Kindje is nu ook te voelen als je een hand op mijn buik legt.
    Vanavond 2e x Zwangerschapscursus en nog 11 weken werken hihi.
    Voel me super!

@ Manon. Ik denk eigenlijk helemaal niet zo vaak aan de miskramen. Heel soms....dan denk ik: Had nu een kindje van circa 10 of 8 maanden kunnen hebben'.

Krijgen we nog mooie babyfoto's te zien? Misschien kun je hier een besloten club oprichten en zijn de foto's dan niet te zien door anderen?

Kus

4. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    Allllooooooaaaaa....aaa...aa...a.... :)

5. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    :-D kweenie! Last van een echo in de zaal? :)

Hier gaat alles goed. Kleine meid groeit als kool! Gisteren ben ik voor het eerst weer gaan werken. Mn hart brak toen ik haar moest afzetten bij oma. Maarja, het is niet anders. Ze heeft het wel heel goed gedaan. Was heel lief geweest :) maandag weer een dagje...
    Maar eerst het hele weekend kroelen met mama :p
    Werken viel wel mee. Was wel fijn om weer volwassen gesprekken te hebben.

Hoe is het bij de rest?

6. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    Hallo!

Hier alles prima, nog een paar weekjes en dan is het zover, heb nu lekker verlof.

7. manon88

manon88 Bekend lid

1 nov 2011
    532
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Tina, Ow wat gaat dat rap nu alweer aan het werk zeg...
    @ Laurie, spannend de laatste weekjes!! Voel je je nog goed?
    @ Kweenie, fijn dat je je zo goed voelt !!
    @ met de rest ook alles goed??

Hier helaas behoorlijk last van BI :( dat maakt t zwanger zijn meteen een stuk minder leuk, verder voel ik me gelukkig goed en maakt de kleine meid het uitstekend. Hier nog 2,5 week werken en dan met verlof :D daar heb ik erg zin in...

8. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    lieve meiden, alhoewel jullie al bijna op het eind lopen, mag ik me nog bij jullie aanmelden???

Gisteren 2 dagen voor NOD hadden we een positieve test in handen. Ik ben zo blij maar tegelijkertijd ook een beetje zenuwachtig. 15 aug heb ik mijn eerste echo.

Liefs Minnie

9. manon88

manon88 Bekend lid

1 nov 2011
    532
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ minnie Natuurlijk GEFELICITEERD!! spannend hoor!! Eindelijk gelukt ik hoop zo op een plakbeebje voor jullie!!

Hier afgelopen week beroerd geweest veel harde buiken en echt niet lekker.
    2 oorzaken; ikzelf had uitdrogingsverschijnselen nu dus echt genoeg drinken.
    En de Beeb is in een stuit gedraaid terwijl ze daarvoor netjes diep in t bekken lag. Dat veroorzaakt de harde buiken. Gelukkig maakt de kleine t goed.

10. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Hey Manon, jij bent ook al aardig op weg zie ik. Ja met dit weer ben je zo uitgedroogd, heb je dan geen last van dikke voeten???

Al een klein eigenwijsje jullie beeb dat ie nu in stuit gaat liggen, hopelijk gaat hij/zij nog draaien.

Tis hier wel rustig op het forum, is iedereen met vakantie haha

11. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    O ik zie het al jullie krijgen een meisje !!! Leuk hoor, alhoewel een jongen natuurlijk ook super is.

12. Jonie2

Jonie2 Bekend lid

10 apr 2008
    579
    0
    0
    Ik heb hier een poos niet geschreven, maar zie nu toch een superleuk bericht! Minnie, van harte gefeliciteerd! Spannend he? Hoe voel je je verder?

Hier alweer 29 weken en alles gaat tot nu toe prima. Wel vaak last van mijn bekken, maar over het algemeen is het goed te doen. Ik geniet echt van deze zwangerschap!

Vervelend Manon, dat je uitgedroogd was. Met dit weer kan het snel gaan. Hopelijk gaat het snel beter!

Ik hoop dat het met de rest ook goed gaat en met de kleintjes die alweer geboren zijn.

13. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Hoi Jonie, 29 weken schiet al aardig op. Wat fijn dat je van je zwangerschap geniet, dat had ik bij mijn dochter ook en ik hoop dat ik er nu weer zoveel van ga genieten. Tot nu toe voel ik me prima, heb wel wat kleine symptoompjes maar dat vind ik alleen maar fijn. Ben wel een beetje zenuwachtig voor de 1e echo maar dat hebben we allemaal wel toch?

14. Jonie2

Jonie2 Bekend lid

10 apr 2008
    579
    0
    0
    Ja, was ook echt zenuwachtig voor de 1e echo. Heb je hem niet liever eerder? Of kon dat niet? Wij hadden hem al met 5 weken toen, vond ik toch wel heel fijn!

15. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Ik weet niet of het eerder kon, ik denk het wel maar ik heb zelf aangegeven m pas bij 7 weken een echo te doen omdat je dan meer kans heb om hartje te zien kloppen. Ben eigenlijk niet zo zeer bang om weer een buitenbaarmoederlijke zwangerschap te hebben , maar hoop gewoon dat het niet weer een missed abortion wordt, maar heb er eigenlijk wel een goed gevoel over nu. Maar goed het blijft spannend tot de voor mij de magische grens van 10 weken. Vorige keer is het misgegaan met 9,5 week vandaar.

16. Jonie2

Jonie2 Bekend lid

10 apr 2008
    579
    0
    0
    Dat is ook wel weer zo. Fijn dat je er nu een goed gevoel bij hebt! Succes met wachten!

17. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    Minnnniiiiiiiii, wat een goed nieuws! Gefeliciteerd meis! Ik ben je altijd stiekem blijven volgen :).

Houd t ff kort. We gaan zwemmen. Dikke smak, Kweenie

18. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Thanks Kweenie, veel plezier met zwemmen !!!!!!!!!!!

19. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    Hallo,

Zo, ff er goed voor zitten :).
    Goh, vind het zo leuk Minnie.
    Heb iedereen van toen eigenlijk wel wat gevolgd.
    Het meest leef ik nog mee met Juulzon, die tot nu toe nog geen geluk heeft gehad in Gent. Maar ook met jou en Iris. Het mocht wel een keertje raak zijn he? Nog heel vlot gedaan maar door de ingelaste pauze voelt het wel heel lang he? Eigenlijk is elke maand weer ongesteld, zeker na onze ervaringen, gewoon echt weer 1 te veel.

Maar heerlijk meis!! Je bent zwanger! Al zal dat besef pas echt goed doordringen na een goede echo. Heel begrijpelijk. Ik was in het begin eigenlijk helemaal niet blij. Ja...tuurlijk wel blij maar man oh man....wat een spanning!!! Als de uiteindelijk termijnecho klopt (heb gevoelsmatig 3 dagen cadeau gekregen) was mijn 1e echo met 6.3 weken en zagen we alleen een vruchtzak op de goede plek. Nou was dat natuurlijk al feest maar.....geen vruchtje, geen dooier.... HELP! Gyn maakte zich echter totaal niet druk. Apparatuur was niet het nieuwste van het nieuwste (aparte poli buiten het ziekenhuis) en vruchtzak was wel prachtig wat betreft vorm en formaat.... Maar zucht, WEER een week in spanning..

7.3 weken... JAAAAAAH kloppend hartje! Maar ja, nog best klein he? Toen 3 weken wachten... Elke dag geen bloed was fijn maar zegt ook nog niet alles. Termijnecho... JAAAAA alles goed!!! Superblij....

Maar eigenlijk pas bij 12.5 weken, toen ik naar de verloskundige ging om daar de controles te hebben tot 35 weken, durfde ik het pas echt te geloven..... Toen weer een echo gehad.

En heel stiekem is het nu pas echt leuk. Nu ik dagelijks beweging voel en het bewijs van een zwangerschap zo duidelijk aanwezig is dat, op sommige dagen, zelfs mijn navel popt haha. Alleen jammer dat bewegen wat minder wordt en er af en toe wat pijntjes optreden (voel me soms 80 ipv 34).

Maar heeeee..... dat pad mag jij straks ook bewandelen hiihihihihi...

@Jonie: Haaaai (zwaait). Wij schelen niet zo heel veel he? Gezellig! Hoe voel je je verder? Al namen bedacht? Geboortekaartje? Tips?

@Manon: Uitgedroogd? He bah meis. t is niet echt een top zwangerschap he? Misschien maakt de bevalling veel goed. Pas goed op jezelf he?

Hier alles dus verder goed. Nog ehmmm...9 weken en 1 dag werken en dan verlof ghe :). Althans als ik het volhoud tot 36 weken.

Jullie verder nog nieuwtjes?

x Kweenie

20. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Hoi Kweenie, was het zwemmen leuk??

Ik krijg mijn eerste echo pas met 7 weken, heb ik zelf gevraagd omdat je dan de meeste kans hebt op een kloppend hartje. Ben eigenlijk niet zo zeer bang voor weer een bbz want alles voelt nu anders, het voelt eigenlijk precies als bij de zw.schap van mn dochter. Bij bbz had ik al gelijk bloedverlies en bij de MA had ik lang niet zoveel symptomen als nu, en ik ben nog maar net zwanger. Maar goed dat wil naturlijk niks zeggen, maar ik durf nu wel te vertrouwen op mijn lichaam en alvast te genieten van deze zw.schap al ben ik ook best zenuwachtig hoor. Vanmorgen toen ik wakker werd had ik best wel wat ongi krampen dus dan is het wel even eng, maar ik weet ook dat dat erbij hoort.

Leuk om te lezen dat jij nu ook echt van je zw.schap geniet en wat leuk dat je de baby al voelt bewegen, ik kan niet w88 op dat moment.

Zit Juullzon in de MMM?

Deel Deze Pagina