Dreamer welkom hier, helaas jij ook een bbz gehad dus. Je bent wel weer vlot zwanger zo te zien! Ik hopo voor een goede echo voor jou dinsdag, erg spannend dat blijft het ook wel trouwens. Tina inderdaad een hele mooie keuze met een verhaal erachter.
Hey meiden, Ik heb ooit eens meegekletst hier, lang, lang geleden en was het topic eigenlijk uit het oog verloren maar heb het weer gevonden! En wat is het fijn om te lezen dat (bijna) iederen weer zwanger is, of zelfs al bevallen! De meesten zijn zo te lezen ook al over de 12-weken grens heen @Dreamer Je hebt ook al behoorlijk wat meegemaakt qua zwangerschappen als ik je onderschrift zo lees. Spannende dag dus dinsdag, veel succes in ieder geval alvast! @Minnie Kwam paar pagina's terug tegen dat je vandaag de nekplooimeting zou hebben. Is alles goed gegaan? @Manon Nu al een koppig meisje dus Nog niet bevallen inmiddels? @Tina Mooie naam, en ook een mooi verhaal erachter. @Kweenie Wow, wat ben je al ver zeg! Het is je ook zo gegund (Iedereen natuurlijk wel, maar goed ) Ik ben inmiddels alweer bijna 11 weken geleden bevallen van een meisje, F.aylinn. Bevalling is super gegaan, lekker thuis en heel snel! Maar goed dat we niet aan een derde willen beginnen, dan zou de verloskundige misschien niet eens meer op tijd er bij kunnen zijn F. is best een makkelijke baby en dat is ook wel fijn na wat we met d'r broer hebben doorstaan dus wij zijn nu heerlijk aan het genieten van onze 2 mooie kindjes Maandag alweer de eerste werkdag, tijd gaat veel te snel.
Heeee Poemi, Mooie naam ook F.aylinn. Hoe zijn jullie hier op gekomen? Vind je het het wennen, een meisje? En jaaaaaah....nog heel even. Hoop zo dat alles goed mag gaan. Zie echt onwijs op tegen de bevalling....maar eerst morgen en vg week nog werken! Xxx
Dank jullie wel dames! Ik vind het echt heel eng. Heb ook elke keer druk/steken bij mn rechter eierstok en vandaag ook wat steken in mn baarmoedermond. Doodeng, want dat had ik bij mn bbz ook! Hoop dat het snel weggaat en het gewoon goed zit. Maar pfff, die dagen lijken wel weken te duren! @Poemi: klinkt heerlijk! Snelle bevalling, makkelijk meisje. Geniet er maar van! @Tina: mooi hoe jullie de naam van jullie wondertje gevonden hebben!
Hoi Dames, Mag ik me ook aansluiten bij jullie? In juni geopereerd aan BBZ 9 weken, linkereilleider weg. Nu weer zwanger! pas pril en probeer positief te zijn.. al is dat heel moeilijk! ben zooo bang! hoe gaan jullie met de eerste weken om?
@ Dreamer en Suuskie, Welkom hier! Ik hoop dat jullie banner ook gewoon mag uitschieten naar de 40 weken!! Suuskie, de eerste weken vond ik verschrikkelijk, dat wachten die onzekerheid alles, die buikpijn hoort erbij, ik had dat ook dus het hoeft niet altijd slecht te zijn hoor! Laat deze tijd maar gewoon over je heen komen en klaag maar lekker hier als t nodig is! Uiteraard jij ook he Dreamer Poemie: Gefeliciteerd met jullie meisje!! Tina: mooie keuze hoor jullie naam! Jonie: oeh voor jouw ook spannend meid!! Hier: nog geen baby gister controle gehad en strippen gaan ze niet doen, ivm de stuit ligging nemen ze geen risico's.. dus als ze niet vanzelf komt wordt ze uiteindelijk tussen week 41 en 42 gehaald! Tja kweenie onze naam vertel ik nog even niet Wij hadden voor een jongetje de naam Pepijn Liefs
Jeetje ineens 2 nieuwe meiden hier. @Suuskie: Ik heb 2 x een BBZ gehad. 1e x besparende operatie gehad, daarna gelijk weer zwanger. Helaas zat het op exact dezelfde plek. De eerste weken waren slopend! Ook veel dezelfde 'pijntjes' als bij de 1e keer. Iets minder maar toch voldoende om zenuwachtig te zijn. Toen ik bij amper 6 weken weer bloedverlies kreeg wist ik eigenlijk genoeg. Daarna eileider verwijderd, paar maanden rust gehad en vervolgens in 8 rondes weer zwanger geraakt. Dit keer voelde het anders maar toch nog steeds enorme angst dat het wel goed zat. Gelukkig met 6 weken al een echo gehad. Niet dat ik toen uit de zorgen was (want alleen vruchtzak te zien) maar ik wist in elk geval dat het op de goede plek zat. Kans dat je nogmaals een BBZ krijgt nadat de eileider is verwijderd is zeer klein. Krijg je over 2 weken ook een echo? Manon....ben benieuwd of je al bevallen bent ondertussen xxx
manon spannend!!! ben je al bevallen? Kweenie: ik krijg as donderdag mn eerste echo al, bij 5 weken dus.. en ik denk daarop volgende week weer etc etc.. Voel me n u verder goed, tenminste last van mn darmen en maag, maar geen bloedverlies of hefige buikpijnen. Bij mijn BBZ (9weken, intact vruchtje met hartactie) voelde ik geen pijn of bloedverlies en kwamen ze er bij de gewone echo achter. Daarom weet ik dat het echt pas bij de echo's te zien zal zijn. ZOOOO spannend! de dagen kruipen voorbij! Hoe gaat het nu met je zwangerschap?
Hai, Gisteren een smak gemaakt joh! Gelukkig op mijn billen maar ik nam mijn dochter wel mee. Plus de vrouw die me overeind wilde helpen was vrij tenger dus al met al toch vrijwel op eigen kracht omhoog gekomen. En dat voel ik vandaag meer dan me lief is. Arme rug!! Auw, auw! T is er niet ingeschoten hoor maar denk wat verzuurd, zo ook mijn rechterzij. Toeval treft wel dat ik vandaag ook wat meer buikpijn heb en harde buiken. Ofwel, rustig aan doen! Vandaag ook bij de gyn geweest. Groeiecho gehad. Kindje groeit goed. Zit wbt hoofd en buikomvang en lengte bovenbenen dik een week voor op schema. Zo rond de 36.2-36.6 weken (ik ben nu 35.3 weken). Verwachting gewicht is zo rond 3800-3900 gram. Iets zwaarder en groter kindje dus, maar dat was dochterlief ook. Tevens goede afspraken gemaakt over de bevalling. GEEN inleiding! Dus geen wee-opwekkers. Lichaam gaat het zelf doen of anders wordt het een keizersnede. Mocht ik de 40 weken halen zonder weeen dan wel ook nog inwendig onderzoek en mogelijk strippen (daar geen problemen mee) maar dus geen infuus of ballonkatheter of iets dergelijks. We plannen dan ook gelijk een keizersnede in zo rond 41.3 weken ongeveer. Dus het is niet zo dat ik mijn lichaam de kans niet wil of ga geven maar als er dan nog niets gebeurd is... Al rommelt het nu wel meer dan bij de 1e. Zouden het indalingsweeen kunnen zijn? Of weeen, ik heb redelijk wat harde buiken vandaag.. Klein voordeeltje van een keizersnede is dat ze mij gelijk kunnen steriliseren trouwens. Toch handig gezien we echt niet meer dan 2 kindjes willen. Maar goed, zal er nog even een nachtje over slapen. Verder donderdag en vrijdag nog werken en dan echt, eindelijk VERLOF!!!! Ben er ook echt aan toe hoor, lichamelijk ook. Suuskie: Het is donderdag voor je het weet! Hoop op goed nieuws. Ook voor Dreamer natuurlijk! Enne...voor Manon....ben je al aan het bevallen?????? :-0 xxx Kweenie
P.S. Heb nog niet van iedereen gehoord welke namen het mooist zijn V.ince of T.homas L.eya of I.lse.. xxx
@Kweenie: gelukkig dat je op je billen viel dan! Hoop dat je spieren snel weer rustig zijn. Waarom wil je geen inleiding en wel een ks als ik vragen mag? (ik ken je voorgeschiedenis niet) Ik ben niet zo van de Hollandse namen, dus ik zou voor V.ince en L.eya kiezen. @Suuskie: ik duim voor je meis! Hoop morgen heel mooi nieuws van je te lezen. @All: echo liet gisteren een mooi zwart rondje met zwangerschapsring zien De arts zei dat we 95% zeker kunnen zijn dat ons kindje in mn baarmoeder zit. Maar nu nog even alles goed in de gaten houden dus en als ik weer klachten krijg die wijzen op een bbz moet ik meteen bellen. Volgende week vrijdag weer een echo!
Whaha, jullie zijn me allemaal te verschillend van mening. Poeh he...moeten we zelf nog kiezen ook. Inleiding verhaal volgt. Belangrijker is de goede echo van Dreamer! Gefeliciteerd!! Suus, jij vandaag he? Ik zal aan je denken! Xxx
@Dreamer Fijn dat het bijna zeker goed zit! Mijn echo met 5 weken zag er ook zo uit en dat is helemaal goed gekomen Hopelijk kun je straks dan eindelijk lekker van je zwangerschap gaan genieten. @Kweenie Was even schrikken dan. Gelukkig alles nog wel goed met jullie kleintje. En bijna verlof, lekker genieten straks! Het schijnt bij een 2e sowieso vaker voor te komen, dat gerommel. Ik heb er zelf geen last van gehad maar de vk had me wel gewaarschuwd. Het zouden best indalingsweeën kunnen zijn. Qua namen: V.ince en L.eya vind ik het leukst. T.homas en I.lse hoor je al zoveel. @Suuskie Welkom, en veel succes bij de echo vandaag! @Manon Al babynieuws inmiddels?
@Kweenie: haha 1000 mensen, 1000 meningen he! Lastig is dat he, de naam. @Suuskie: echt super meis Lekker genieten nu! @All: ik ben gisteren voor een extra echo naar de kliniek geweest. Ik had weer dezelfde pijn als bij mn bbz, dus was echt bang. Maar de arts kon ons direct gerust stellen, ons kindje zit IN mn baarmoeder En .. het hartje klopte al!! Met 5+6, dus echt heel vroeg. Wel heb ik vocht naast mn baarmoeder en dat veroorzaakt dus die pijn. Ik moet nu rustig aan doen. Maar ohh wat zijn we blij!
Wat goed nieuws dreamer en suuskie!! Wel vervelend van dat vocht, gaat dat nog vanzelf weer weg? Heerlijk Kweenie dat je nu verlof hebt . Ik heb er ook al erg veel zin in, maar moet nog 11 weken werken dus dat duurt nog ff! Mag nu wel rustiger aan doen, heb behoorlijk meer last v m'n buik dan bij Iris. 8 uur achter elkaar op kantoor 4 dagen pw houd ik niet meer vol, last v harde buik. Werk nu veel thuis, dan kan ik het wat rustiger aan doen en even liggen tussendoor. Zo komen we dr wel.
aaStik...heel verhaal, tekst weg. Nou dan ff kort... Hier alles goed!! Met jullie ook zo te lezen. Dreamer en Suuskie...goed nieuws meiden!!!! Nog even en jullie zijn door de 1e bange weken heen... Ben benieuwd naar Manon trouwens. Denk dat ze al bevallen is... xxx
Zo idd baby nieuws hier !!! Op 23 september is onze prachtige dochter Lola Charlot geboren. Lola doet t geweldig! De bevalling is reuze snel gegaan met 6 uurtjes zat ik op 9 cm. Helaas lagen de voetjes voor en zijn we in een enorm tempo nog naar de ok gegaan voor een ks. Heb een tijdje geen internet gehad dus kon t goede nieuws nog niet brengen. Gefeliciteerd aan de dames die een goede echo hebben gehad!!