Fijn dat het goed gaat. Borstvoeding is idd niet zo makkelijk als het lijkt... ik heb er ook veel problemen mee gehad, hoewel in het zoooo graag wilde moest ik na 5 weken toch stoppen. Ik begrijp wel van veel vrouwen dat het na een tijd wel steeds makkelijker gaat, nog even volhouden dus Suc6!
Hey meiden, kom ook weer eens om het hoekje kijken, veel te lang niks van me laten horen. @Manon en Joni gefeliciteerd meiden met jullie nieuwe aanwinst! @Kweenie, ik kwam eigenlijk kijken of er bij jou al babynieuws was, maar nog ff volhouden dus, wens je een voorspoedige bevalling toe. Hier gaat alles goed, de nekplooimeting was goed en we hebben al een geslachtsbepaling gehad bij echobaby in Lommel, en we krijgen een meisje!!!!!! Voel me eigen ook goed op nog wat misselijkheid na maar dat is goed te doen. Een dikke x voor jullie allemaal!!!!!!!!!!
Waarom schrijven jullie de namen eigenlijk meg een puntje tussen? Zie het wel vaker op het forum, maar vraag me dat altijd af...
Fijn dat alles goed gaat minnie!! Leuk een meisje. Dat weet je mooi op tijd. Tina dat vroeg ik me ook al af idd..
Ja ik vroeg me dat ook al af, maar hoe bedoel je dan kan je de naam niet terugvinden? Ik ben niet blond hoor, maar vat m ff niet haha
Nou als je bijv de naam Lulu leuk vindt maar niet wil dat iedereen deze naam in jouw berichten terug vindt dan tik je in L.ulu.... Want men zoekt op Lulu en niet op L.ulu... Hier verder er ff flink doorheen. Alles doet zeer, ben retemoe..zit ik hier met mijn dochtertje binnen, bah.....ik vind het echt leuk genoeg geweest, kom.baby.....
Kweenie dan moet het nu wel haast gaan komen hoor!! Meestal als je er echt klaar mee bent komt het . Ik hoop het voor je, spannend! Zie je erg tegen de bevalling op of heb je zoiets van ik zie wel..
Haaaaaaaaai, Zie er om eerlijk te zijn wel wat tegen op ja. Maar waar i nu ook wel wat tegen op zie is het 'risico' dat het misschien toch een keizersnede gaat worden terwijl mijn lijf volgens mij wel veel voorwerk aan het verrichten is... Maar goed, vrijdag eerst weer controle + lichamelijk onderzoek. Dat eerst maar eens afwachten (denk niet dat hij/zij eerder komt). Voordeel is natuurlijk nu wel dat ik er ondertussen echt, echt, ECHT wel een beetje klaar mee ben, met zwanger zijn, dus dat helpt wel om 'zin' te krijgen in de bevalling. Maar als het straks echt gaat beginnen? Pfffoei... help haha! Hoe is het met jou Iris? Al een lekker buikje? En voel je al wat? En hoe is het met de rest? liefs, Kweenie
Pff voel je al wat? Man het is net een boksbal in mij buik haha. Ja ik begin goed te groeien heb al een flinke buik naar voren, gaat een stuk harder dan bij Iris nu!! Tja risico op weer een keizersnede heb ik ook, lijkt me toch mooi om natuurlijk te kunnen bevallen. Hoewel mijn zus mij uitlacht als ik dat zeg, ze heeft beiden meegemaakt en heeft toch een erg hoge voorkeur voor keizersnede nu haha. Nou ik hoop het voor je meid, laat de baby maar komen!!
@ Kweenie, spannend meid! Ik houd je hier in de gaten!! @ minnie, wat leuk ook een meisje! Fijn dat alles goed gaat! @ Iris, leuk he zon stuiterbal. @ de rest, alles goed? Danwel met de zwangerschap als de baby's? Hier alles zijn gangetje, L groeit als kool. Was maandag (alweer 4.1week) 4255 gram. En ze heeft steeds meer haar ritme te pakken. Ze is echt helemaal geweldig!!
Ennnnnn.....nog geen babynieuws hier, zucht.... 40+4 weken vandaag. Maar goed, ik leg me er maar bij neer dat het richting de 42 weken gaat...wie weet valt het dan nog mee! xxx