Zwanger zijn na een buitenbaarmoederlijke zwangerschap

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door manon88, 29 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. manon88

manon88 Bekend lid

1 nov 2011
    532
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kweenie hoe gaat t met je?

2. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    Nog steeds geen babynieuws.....maar lang kan t niet meer duren!
    Xxx

3. dropje26

dropje26 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.010
    0
    36
    Denk dat kweenie nu wel bevallen is???

4. manon88

manon88 Bekend lid

1 nov 2011
    532
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ze is vandaag 42 weken, dus er zal inmiddels wel actie zijn ondernomen! Ben benieuwd...

Hoe gaat t met alle zwangeren ??
    En met alle baby's?
    Mama's die weer aan t werk zijn bevalt t?

5. Iris2009

Iris2009 Bekend lid

8 okt 2010
    848
    0
    0
    Hier alles prima:) . Kweenie is al bevallen, maar ze komt het hier zelf wel vertellen denk ik binnenkort :)

6. Ona

Ona Fanatiek lid

8 mei 2011
    1.469
    1
    36
    Oh wat ontzettend leuk. Ik hoop zo dat het haar meegevallen is dit keer!!!

7. Ona

Ona Fanatiek lid

8 mei 2011
    1.469
    1
    36
    VAN HARTE GEFELICITEERD!!!! Meid, neem je tijd we wachten wel op het nieuws. :-D

8. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    Hai, ff snel een berichtje.
    Ben 7 november bevallen van een prachtige dochter van maar liefst 4250 gram. Ze is gehaald middels een KS vandaar wat late reactie. Ze heet L.eya.
    Uitgebreid verslag en n fotootje op mijn profiel volgen.
    Liefs, Kweenie

9. Iris2009

Iris2009 Bekend lid

8 okt 2010
    848
    0
    0
    Kweenie ik heb je al gefeliciteerd op fb, maar bij deze nogmaals van harte!! Echt super leuk, een tweede meid. Waarom heb je weer een ks gehad eigenlijk?? Hopelijk herstel je snel! Sterkte en geniet van je kleine meid :)

10. dropje26

dropje26 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.010
    0
    36
    gefeliciteerd! en lekker herstellen en genieten! wauw weer een wonder op deze wereld!

11. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @Kweenie Gefeliciteerd met jullie meisje! Hopelijk ben je snel hersteld van de ks.

12. Jonie2

Jonie2 Bekend lid

10 apr 2008
    579
    0
    0
    Gefeliciteerd Kweenie! Nu eindelijk genieten!!

13. manon88

manon88 Bekend lid

1 nov 2011
    532
    0
    0
    NULL
    NULL
    Van Harte meid! Leuke naam... Lekker genieten!

Wie is de volgende??

14. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    He hoi, hoe is het met iedereen. Dit topic beetje nieuw leven in blazen?
    Of een nieuwe starten straks? Veel meisjes geboren trouwens!!
    Xxx

15. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    Mmmmm.....iedereen druk met luiers, voeden en feestdagen denk ik, hihi.
    Xxx

16. Iris2009

Iris2009 Bekend lid

8 okt 2010
    848
    0
    0
    Nou nog niet hoor haha ;). Hier gaat het nog prima, nog 2 weekjes werken en dan heb ik lekker verlof! Nu druk bezig met alle baby kleertjes/lakentjes ed wassen :).

En hoe gaat het met jou Kweenie en met de kleine meid groeit ze goed? Waarom heb je eigenlijk een keizersnede gehad? Omdat ze nog niet uit zichzelf kwam of ..? Valt het herstel een beetje mee? Lijkt me best pittig als je nog een kleintje hebt rondlopen...

17. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    Nou, hier druk bezig geweest met verhuizen :)
    Maar moet ook toegeven dat ik momenteel vrij weinig op het forum zit.
    Ik kom af en toe wel eens piepen, maar op mn ipod is het zo vervelend om te reageren. Dat tikken gaat niet vooruit en de hele tijd mis met mn dikke vingers ;):D

Maar hier ook alles goed. Morgen is ons meisje 7 maanden! Als ik zo terug denk, sta ik er nu veel beter voor dan 7 maanden geleden :D Omstreeks deze tijd zat ik te klooien met het ballonnetje dat ze hadden ingebracht om de ontsluiting te laten vorderen ;) Ik zeg het zo vaak, maar wat gaat de tijd snel! Komende woensdag onze eerste pakjesavond met kleine meid. Ik kijk er naar uit. Al zal zij er niet veel van begrijpen.

Komend weekend wil ik de kerstboom gaan opzetten. Ben benieuwd hoe ze dat gaat vinden. Ze is momenteel erg geïnteresseerd in knipperende lampen. Dus ben reuzebenieuwd wat ze van onze kerstboom vind.
    Moet wel nog even verzinnen of ik de boom op de grond zet of op een tafeltje... we hebben glazen ballen, en ben bang dat ze naar de boom rolt en de ballen eruit stoot. Kruipen kan ze nog niet, maar ze krijgt alles te pakken dmv omrollen in de juiste richting. Slimme meid! ;):D

18. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    keizersnede was gepland tenzij ik spontaan weeen zou krijgen.
    5 dagen voor de keizersnede zat alles echter nog potdicht dus spontaan... We gaven het nog even de tijd.

Was / is inderdaad best pittig. Vooral de afhankelijkheid van anderen in het begin.
    Maar na anderhalve week deed ik veel weer zelf. T scheelt natuurlijk ook dat onze oudste al bijna 4 jaar is.

Nu gaat het weer vrij goed.

Hoe is het verder met jou....?
    Xxx

19. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    7 maanden al weer. Ik ben al blij met 1 hihi.
    Heel lief hoor dat kleine en tere maar heb liever wat meer baby zeg maar.
    Stevig nekje, kunnen zitten...

Hoe bevalt 'vast voedsel' haar? En slaapt ze al lekker door?
    Xxx

20. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    Kweenie: Ja zo baby is superlief, maar nu ze wat steviger is, is het ook wel leuk. Denk ook dat het komt omdat we steeds meer contact hebben met der. Ze kent haar eigen naam, en reageert op alles rondom haar.

Eten gaat super! Fruit en groenten gaan er goed in, en sinds vandaag zijn we aan het oefenen met brood zonder korst. Gaat ook prima! Je moet der zien happen :D Had vandaag beetje jam en beetje ei erop gedaan, en dat vond ze erg lekker. Morgen proberen we smeerkaas :)
    Ik vind het fantastisch om te zien hoe veel ze bijleert in zo een korte tijd.

Ze slaapt al een tijdje door. Tussen 7 en 8 krijgt ze haar laatste fles, en dan gaat ze naar bed. En dan slaapt ze door tot 6-7 uur. Is voor ons ideaal, want doordeweeks staat de wekker ook om 6u.

Heb echt een droomkind als ik dat zo kan zeggen :) Huilt bijna niet, eet goed, zeurt niet, is altijd goedgezind,... Denk dat ik een heel makkelijk exemplaar getroffen heb :D

Deel Deze Pagina