Zwanger zijn na een buitenbaarmoederlijke zwangerschap

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door manon88, 29 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. manon88

manon88 Bekend lid

1 nov 2011
    532
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ laurie klopte het met de NUB??

2. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    Ja het klopte met de nub!

3. manon88

manon88 Bekend lid

1 nov 2011
    532
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo net de termijn echo gehad :)

Een mooi plaatje, kindje druk aan het bewegen en hartje klopt goed!

Ben flink vooruit gezet wel 4 dagen?? ben dan vandaag 11 weken ;)

4. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    Lekker Manon! ik ging bij die echo ook opeens drie dagen vooruit. Die drie dagen had ik voor mijn gevoel aldoor achter gelopen op basis van wanneer ik mijn ei had gehad (ovu testen). Dus toen klopte het weer mooi.

Willen jullie ook weten wat het wordt? Ga je nog een combitest doen? (dus dat je met 12 weken weer een echo krijgt?)

5. manon88

manon88 Bekend lid

1 nov 2011
    532
    0
    0
    NULL
    NULL
    JA ik stond er juist erg van te kijken die 4 dagen.
    Maar ja geen probleem hoor ;)

Wij willen wel weten wat het wordt, ga geen combinatie test doen, heb daar (gelukkig)geen aanleiding voor.

6. kajah

kajah Actief lid

5 okt 2011
    179
    0
    0
    NULL
    Haarlem
    Hallo meiden,

in oktober heb ik een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad, die is toen met MTX verwijderd.
    Sinds begin vorige week kreeg ik steeds meer last van mijn borsten, vond het wel heel vroeg voor de menstruatie.
    Ze zijn dus meer pijn gaan doen, morgen is mijn NOD
    en kon het niet laten en heb vanmiddag getest.
    En ja hoor, zwanger! Ik wist het eigenlijk al,
    maar heb nu toch een bevestiging ;) Ik ben nu zo bang,
    er kan nog van alles gebeuren, ik heb last van spieren boven in me benen en onderrug. En bij elke steek aan de 'slechte' kant
    in mijn buik verstijf ik gewoon.. Ik ben zo bang voor nog een buitenbaarmoederlijke zwangerschap..
    Ik weet nu niet zo goed wat ik moet doen,
    huisarts bellen of de poli voor een 6 weken echo?? Of de verloskundige? In welke volgorde :( Hellup..

7. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    Gefeliciteerd!

Ik zou bellen bij wie je in principe de zwangerschap onder controle blijft. Dus de vk of gyn. Die kunnen dan in de 6e week een eerste echo doen om te kijken of het deze keer op de goede plek zit!

8. kajah

kajah Actief lid

5 okt 2011
    179
    0
    0
    NULL
    Haarlem
    Bedankt, ik ga morgen de poli bellen ;)

9. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    'Leesmodus' ;).
    Moet een beetje bijhouden hoe het met jullie gaat he?
    Liefs, Kweenie

10. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    Hey meiden,

Hoe gaat het bij jullie allemaal?

@Kajah Gefeliciteerd, fijn dat je weer zwanger bent! Ik ben trouwens voor de 1e echo bij de gyn geweest, daarna ben ik gewoon weer naar de vk gegaan.

@Manon Fijn dat alles goed was bij de termijnecho! En beter vooruitgezet worden dan terug toch? Wacht je tot de 20-weken echo voor het geslacht, of wil je eerder al een keer kijken?

@Laurie Leuk dat je ook al weet wat het wordt! Grappig dat het ook klopte met de NUB. En super fijn dat het nu gewoon allemaal helemaal goed is gegaan :)

@Tina Heeft de kleine het eindelijk een keer laten zien? :D Hoe gaat het met je nu je wat minder uren werkt? Voel je je daar al beter door?

@Kweenie Hey meid, hoe gaat het met jou?? Ik had gehoopt dat je je hier gemeld had, toen ik jouw naam zag staan, maar helaas nog niet :(

Hier ben ik het zwanger zijn eigenlijk al weer helemaal zat. Klinkt misschien een beetje raar hoor, maar die hormonen hebben zo'n slecht invloed op m'n humeur, vind het echt sneu voor m'n kleine mannetje, die heeft echt geen leuke mama nu :( :( Ik had gehoopt dat ik deze zwangerschap meer kon genieten omdat het nu toch echt de laatste keer is, maar het is gewoon weer precies hetzelfde :(

11. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    @ Kweenie: hoe gaat het met je meis?

@ Poemi, wat vervelend dat je je zo naar voelt, sterkte!

12. kajah

kajah Actief lid

5 okt 2011
    179
    0
    0
    NULL
    Haarlem
    21 maart me eerste echo, ik ben dan 6+4 weken.
    Wil iedereen aub voor me duimen :)

13. manon88

manon88 Bekend lid

1 nov 2011
    532
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Kajah; Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ja de eerste tijd is erg spannend! en je voelt alle steekjes net zo hard weer.
    Ik duim iniedergeval met je mee!!

@ Poemie; Balen van je hormonen zeg, kan alleen maar zeggen tanden op elkaar en hopen dat de tijd snel gaat!

@ Kweenie; Hoe gaat het met je meid? zijn jullie nog druk bezig of heb je pauze?

@ Hier; Alleen maar moe, ben het nu wel beu moet ik eerlijk zeggen, en iedereen maar zeggen geniet ervan hoor deze tijd; nou dat is me nog maar zelden gelukt ( buiten de echo's om en t hartje luisteren) Klinkt misschien hard maar ik vind t zwanger zijn tot nu toe nog niet echt leuk ofzo ;)

Afgelopen week wel een extra echo gehad met 12 weken :) een verloskundige in onze praktijk doet de opleiding om echo's te mogen maken en die wilde voor haar examen nog een keer oefenen ;) dat was erg leuk!
    Maar volgens mij ligt de kleine er niet goed voor om naar de NUB te kijken.

14. manon88

manon88 Bekend lid

1 nov 2011
    532
    0
    0
    NULL
    NULL
  15. kajah

kajah Actief lid

5 okt 2011
    179
    0
    0
    NULL
    Haarlem
    Ik kreeg vannacht lichtbruine afscheiding, is nu weer weg maar ik denk dat het weer goed mis is, kreeg echt een deja vu gevoel.
    Maandag maar weer met het ziekenhuis bellen.

16. manon88

manon88 Bekend lid

1 nov 2011
    532
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Kajah, het hoeft natuurlijk niks te betekenen maar t is niet echt goed voor je gemoeds toestand. Ik zou ook fijn maandag even bellen! Hoeveel weken ben je dan zwanger?

17. kajah

kajah Actief lid

5 okt 2011
    179
    0
    0
    NULL
    Haarlem
    5+2 weken. Veel te vroeg voor een echo natuurlijk.
    Heb ik weer. Ik schrok me echt kapot gisteren,
    heb geen oog dichtgedaan.
    Ik heb nu met afvegen geen bruin meer,
    maar ook geen witte afscheiding.
    Ik hoop dat het nu wegblijft..

18. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    Manon, mooie echo! Ik geniet ook niet, doodmoe en nog steeds erg bang dat het toch nog mis zal gaan.

Kajah, jeetje wat vervelend ik hoop voor je dat het niets betekent.

19. manon88

manon88 Bekend lid

1 nov 2011
    532
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Laurie; he vervelend dat je ook nog steeds moe bent, ik hoop dat dat toch echt snel wegtrekt hoor want ben zo niet mijzelf.
    mag je wel wat vaker naar de VK?aangezien jouw achtergrond?

@ Kajah; Laat je even weten morgen wat het ziekenhuis heeft gezegd? Duim met je mee!

20. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    @Kajah. 5.2 weken is niet te vroeg voor een echo hoor! Ze kunnen dan wel al zien of het in de baarmoeder zit! Weet je verder natuurlijk nog niet of het ook goed blijft gaan maar wel dat het niet in je eileider zit. En dat zou mij persoonlijk al veel rust geven.

Hier gaat het wel, lief dat jullie het vragen. Hoop hier gauw ook te mogen klagen over moe zijn, beroerd etc etc hihi.

Kom hier binnenkort wel wat uitgebreider verslag doen hoe het gaat. Nu zelf ook wat beroerd (dus in die zin leef ik mee) dus lekker op de bank hangen.

Zet m op meiden! Zwanger zijn duurt gelukkig geen jaren!

Kus, Kweenie

Deel Deze Pagina