Zwanger zijn na een buitenbaarmoederlijke zwangerschap

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door manon88, 29 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. manon88

manon88 Bekend lid

1 nov 2011
    532
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey dames, ik ook weer eens online hier:)
    Ons meisje doet t super! Vandaag alweer 12 weekjes. Ze is erg lief en makkelijk slaapt al een tijdje de nachten door :)
    Ik begin morgen weer met werk, maar ben wel alweer ziek gemeld aangezien het niet goed gaat met mijn bekken. Eens kijken of ik wat administratief werk kan doen!

2. MIss X

MIss X Fanatiek lid

13 dec 2006
    2.960
    823
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    Hoi

Mag ik ook hier beetje meeschrijven?
    Vorige week maandag ben ik opgenomen in het ziekenhuis door hevige buikpijn.
    Ik was toen 7 weken zwanger en ze waren bang voor een EUG.
    Uiteindelijk na echo bleek het kindje gelukkig gewoon in baarmoeder te zitten.
    Uiteindelijk hebben ze een kijkoperatie gedaan en ik bleek
    zwanger van tweeling waarvan eentje in mijn rechter eileider was genesteld.
    Helaas hebben ze mijn rechter eileider moeten verwijderen en natuurlijk het vruchtje.
    Ander vruchtje was oké ;)

Dus ben niet perse zwanger na een BBZ maar wel zwanger en BBZ tegelijk en het lijkt me fijn om ervaring te delen,
    Het voelt voor mij dubbel omdat ik achteraf pas wist wat er weg was gehaald. (Emotioneel best moeilijk mee heb)
    En tegelijk blij en gezegend dat ik nog steeds zwanger ben,.

Zit nu nog thuis maar wil misschien volg week al werken.
    Hoe lang hebben jullie thuis gezeten?

3. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    Ff snel hallo zeggen tegen miss x.....hallo :).
    Hoop later te kunnen reageren, ziekeboeg hier... :(
    Xxx

4. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    Hoi Miss X! Wat een apart verhaal! Fijn om te horen dat het met je andere kindje wel allemaal goed gaat!

Mijn BBZ is volgende maand precies 2 jaar geleden. Het was mijn eerste zwangerschap, en ik ben toen een eileider verloren...samen met ons eerste kindje. Ik was ongeveer 7-8 weken zwanger. Het liep toen allemaal heel raar, want toen ik mijn positieve test in handen had, was ik net ongesteld geweest. Anderhalve week na mijn positieve test lag ik op de operatietafel met een geknapte eileider. Na de operatie ben ik 3 weken thuis geweest. Daarna ben ik mijn werkweek weer stilletjes gaan opbouwen tot fulltime.
    Wanneer je weer wil gaan werken, is jou eigen keuze. Ik wil je alleen meegeven dat je echt je tijd moet nemen om te herstellen. En dan bedoel ik niet alleen fysiek. Nu is jou situatie wel anders dan de rest van ons. Jij bent nog steeds zwanger. Bij de rest van ons eindigde de zwangerschap bij de operatie... bij jouw niet. Lijkt me ook een heel dubbel gevoel te zijn. Verdrietig en blij tegelijk...
    Maar hoe dan ook, neem niet teveel hooi op je vork. Wat je hebt meegemaakt is best heftig... neem je tijd en je rust.

@ Kweenie: Meid wat lees ik allemaal voor nare dingen op FB? Heel veel beterschap voor jezelf en je meiden!

@ hier: Alles goed hier hoor! Ons meisje wordt echt groooooot! Ze kan al een minuut lang helemaal alleen rechtop zitten! Kruipen zit eraan te komen... Hou me hart vast ;) Maar zo leuk om te zien hoe ze opgroeit. Ik geniet werkelijk elke dag van haar!:D

Mocht ik jullie hier niet meer zien, wil ik iedereen prettige feestdagen en een goede jaarwisseling toewensen!

5. manon88

manon88 Bekend lid

1 nov 2011
    532
    0
    0
    NULL
    NULL
    Miss X ten eerste van harte met je zwangerschap! Wat een apparte situatie zeg! Wat Tina ook al zei het is erg belangrijk om de klap te verwerken! Ik hoop dat je nu wel kan genieten van je goede zwangerschap!

@Kweenie heel veel beterschap! Toch niks ernstigs?
    @ Tina .. wow jouw kleine alweer 7 maanden :D wat gaat t snel!!!!
    @ minnie hoe gaat t met jouw zwangerschap dan??

Ook van ons hele fijne feestdagen en een knallend 2013!! Waarin sommige hier mama gaan worden!!!

Deel Deze Pagina