@ Kweenie Ik weet het nu, mijn buurvrouw is bij me geweest en het nodige uitgelegd. Ik ga ze morgen bellen en gewoon een echo eisen, gezien ik nu weer bruin verlies en pijn in me bovenbeen en rug heb. Het voelt weer hetzelfde aan
Hè Kajah rot die onzekerheid zeg. Hoop dat je snel terecht kan!! Ik had ook al heel vroeg de echo iets meer dan 5 weken maar kon wel zien dat het iig goed zat! Hou ons op de hoogte?! Succes met wachten
Ik ging dacht ik ook met 5 weken 6 dagen voor een eerste echo de beide keren na de buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Succes Kajah.
Joehoeee, het zit in me baarmoeder Het kan natuurlijk nog alle kanten op. Volgende week weer een echo, ik ben dan 6+4, en hoop een kloppend hartje te zien. Ben zo opgelucht, maar weet nog steeds niet de reden van die pijn in me bovenbeen. Ze zegt dat het misschien door de baarmoeder krampen komt. Ik ben zooo opgelucht
@ Kajah; Gefeliciteerd! Ik heb na mijn buitenbaarmoederlijke zwangerschap ook nog veel pijn gehad, volgens die gyn erg normaal. Ook had ik na de 2e echo met kloppend hartje, een soort van rust en werd de pijn ook wat minder. @ Kweenie: Is ook wat he zijn we zwanger zitten we nog te zeuren Gister had manlief wel wat te zeuren hier, ik had erg veel last van de hormoontjes
Lieve Meiden, Met trillende vingers en waterige ogen tik ik nu dit bericht. Na 3 weken is de spanning niet echt minder geworden. Hoe graag had ik het al eerder willen vertellen maar ik durfde het niet.... Ik ben zwanger!!!!! Heel pril nog, 7 weken. Vorige week al eerste echo gehad. Toen was echter alleen nog een vruchtzak te zien. Wel mooi van formaat maar was toch nog wel wat onzeker. Vandaag weer een echo en nu goed een vruchtje te zien met afmetingen die kloppen met de termijn waarop ik nu zwanger ben (circa 0.9 cm). En een prachtig kloppend hartje! Vind het nog steeds wel eng hoor. Het is nog zo pril. Maar ik vond het tijd om te delen met jullie. Jullie hebben me zo onwijs gesteund afgelopen jaar elke keer als ik in de piepzak zat.... dan ook goed nieuws met jullie delen! Over 3 weken heb ik weer een echo. Dan ben ik ongeveer 10 weken zwanger. Hopelijk gaat de tijd snel voorbij en klopt het hartje van mijn kleine Houdini dan ook nog steeds krachtig en is hij goed gegroeid. Ondertussen proberen toch wat te genieten.... Heel veel liefs, Kweenie
Ow kweenie meid wat fijn zeg!! Zit hier zowat te janken!! Wat ben ik blij voor je. Na al die tijden van iedereen positief blijven benaderen is het nu jullie tijd!!
Kweenie, wat lees ik nu!?!? Wat super fijn voor jullie!!!! GEFELICITEERD!! Eindelijk is jouw tijd nu ook gekomen En wat fijn dat alles er goed uit zag op de echo. @Kajah Fijn dat het bij jou op de goede plek. Wel vreemd van die pijn dan, maar hopelijk gaat dat snel weer weg.
Jeetje Kweenie, wat onzettend super!!!!!!! ik zit hier met kippenvel en tranen in mijn ogen, ik vind het zo fijn voor jullie. Probeer eventueel tussendoor nog een echo te krijgen, ze zijn echt heel meelevend vind ik. Dat werkt zo goed voor je eigen gemoedsrust.
Bij mij zijn ze ook erg begaan ben nu wel bij de vk heb al een paar dagen buikpijn, waarschijnlijk niks erg maar mag maandag wel komen om t hartje te luisteren !
Kweenie, jij ook gefeliciteerd! Ik heb nog steeds steken en menstruatie krampen. Ik word dus elke nacht wakker van zo'n kramp. Ik heb gelezen dat zolang je niet gaat bloeden is er niks aan de hand. Ik vind het echt vervelend, ik wist niet dat zwanger zijn zo pijnlijk kon zijn. Ben het een beetje zat..
Ook ik mag hier weer een berichtje posten. Ben inmiddels alweer 10 weken zwanger en zoals het er nu naar uitziet gaat alles goed! Al een kloppend hartje gezien vorige week, dus helemaal blij! Kweenie, jij ook gefeliciteerd!! Ik had al zo'n gevoel dat het bij jou ook snel weer raak zou zijn. Geweldig he?
Hallo Allemaal, Goh het voelt nog wel een beetje vreemd dat ik hier kan meeschrijven. Ook omdat ik me een poos afzijdig heb gehouden van het forum. Maar ik denk dat dat juist goed is geweest want voila... @ Jonie: Wat zag jij bij je 1e echo? Al een kloppend hartje? Of had je gewoon heel veel geduld? Mij werd vorige week voorgesteld om pas volgende week dinsdag (dus bij circa 8 weken) terug te komen maar zolang wilde ik niet wachten. Vorige week zag je namelijk nog niks, behalve (ook heel belangrijk) dat er een vruchtzak zat in de baarmoeder. Gisteren al mooi een vruchtje en kloppend hartje. @ Kajah: Het zit op de goede plek toch? Je bent niet geopereerd geloof ik he? Maar met spuiten is het weg gegaan (kom niet op de naam MTX of zo?)? Kan het zijn dat je misschien een cyste hebt aan die kant? Heb je vorige rondes ook last gehad van steken en pijn in je benen? Ik heb het de eerste maanden wel vaak gehad. Steken rechts, pijn in rechterbeen, heel eng af en toe. Zelfs een keer een ronde heel erge buikpijn gehad vlak na de eisprong om vervolgens een week eerder ongesteld te worden. Maar ik ben 2 x geopereerd aan de rechterkant. Kun je anders de poli / gyn niet bellen en vragen of het normaal is dat je zoveel pijn hebt? Kan natuurlijk best dat je hier gewoon doorheen moet maar ik kan me ook best goed voorstellen dat je het een beetje eng vindt. @Manon: Hoe is het nu met je buikpijn? Kan me voorstellen dat dat je niet lekker zit! Fijn dat je maandag terecht kunt! @Laurie: Thanks for the tip maar ik hoop het vol te houden tot 2 april. Tenslotte is mijn zwangerschap nu niet anders dan de zwangerschap van ieder andere die nu 7 weken zwanger is. Iedereen is onzeker of het met 10 weken nog goed zit. Dus ik moet maar gewoon wat geduld hebben. Hoe moeilijk ook.... @All: Hebben jullie ook wisselende symptomen? Ben een paar dagen beroerd geweest en vandaag lijkt het weer mee te vallen. Lust alleen geen avondeten. Plus heb vandaag wat meer verspreid over de dag gegeten (straks nog even een beschuitje of zo). Zou dat schelen? T is wat, ben je beroerd is het niet goed. Ben je niet meer zo beroerd, maak je je daar weer druk om. Bedankt voor de felicitaties! En hopelijk op naar de oktober! Maar jullie mogen me eerst allemaal voor zijn met bevallen hihi. x Kweenie
@kweenie tja kwaaltjes waar beginnen we Ik ben vooral erg moe, en idd niet zo'n trek savonds. In het begin veel aal de crackers en liga gezeten. Buikpijn is er nog steeds, wordt er eerlijk gezegd steeds zenuwachtiger van. Maarja wil ook niet de vk blijven bellen. Het is gelukkig geen kramp ofzo.
Manon: Bedenk me net dat het nog maar woensdag is (in mijn hoofd is het al weekend oooh erg haha). Als je een rotgevoel hebt anders morgen gewoon bellen hoor! Wie weet valt er iemand uit en kun je nog voor het weekend terecht.... x
Kweenie, gefeliciteerd met je zwangerschap. Ben zo blij voor je. Zal van de week ff bijlezen en ga ook weer proberen mee te schrijven.
@kweenie, bij de 1 e echo alleen een vruchtzakje dus idd veel geduld gehad... Durf nu ook pas een btje te genieten.