Zwanger zijn na een buitenbaarmoederlijke zwangerschap

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door manon88, 29 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. manon88

manon88 Bekend lid

1 nov 2011
    532
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ kweenie; shopze vandaag! Die afscheiding ken ik, vies he. Merk alleen dat mijn onderkant nu erg heftig reageert op inlegkruisjes :-$
    Wij willen weten wat het wordt, hoefde van mij niet zo, maar vind het gewoon leuk omdat ik dan de baby kamer al helemaal kan inrichten ;) niet voor de handigheid hoor! Maar ook leuk als t verassing is!!

@ hier enorm aan het bijkomen van mijn paar uur durende migraine gister , bah dat heb ik echt nog nooit zo heftig gehad. Voel me wel zielig vandaag en moet ook nog werken vanavond en dan weer morgen vroeg :(
    Zo genoeg gemopperd voor vandaag ;)

Fijn weekend allen!!

2. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    Aaaaaarghhh, morgen weer een echo!!! Hoop, bid, duim, brand een kaarsje en/of doe alsjeblieft de pompoenendans voor me ladies!!!!!

Iemand nog wat van Kajah gehoord trouwens?

xxx

3. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    Spannend Kweenie, hoe laat ga je? of ben je al geweest?

4. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    Ik ga zo..........slik

5. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    Whaaaaaaaaaaaaaah, alles is goed!!!!!
    Hartje zien en horen kloppen.
    Echofotootjes helaas van slechte kwaliteit maar wie weet is de Verloskundige lief en doen die ook kort een echootje als ik daar straks heen ga. Met 35 weken dan weer terug naar het ziekenhuis.

Ben wat vooruitgezet. Uitgerekende datum is nu officieel 27 oktober (al blijf ik er bij dat het 30 oktober moet zijn). Dus nu 10.3 weken zwanger.

Whaaaaaah, ben zo blij!!! 23 april gaan we het familie vertellen (verjaardagsfeestje).

xxx Kweenie

6. manon88

manon88 Bekend lid

1 nov 2011
    532
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kweenie ; Gefeliciteerd! Wat ontzettend fijn weer!
    Ga je nog echo's spammen???

Ik heb voor 1 mei afspraak voor de 20 wekenecho ;) ook wel spannend!

Niks meer van Kajah gehoord!
    Verder met iedereen alles goed?

7. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    Kweenie, waauw wat super!

8. Jonie2

Jonie2 Bekend lid

10 apr 2008
    579
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ik schrijf hier niet veel, maar wilde toch even laten weten dat mijn 12 weken echo gisteren helemaal goed was! Al een heel mooi kindje te zien met alles erop en eraan!

Kweenie, wat fijn dat jouw echo ook goed was! Kan je nu al een beetje genieten? Voor mij begint het goede gevoel nu wel te komen eindelijk!

9. manon88

manon88 Bekend lid

1 nov 2011
    532
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jonie ook jij gefeliciteerd met jullie goede echo ;)
    Je wat een heerlijk vrolijk topic is dit toch :)

Iedereen alles goed?? Nog paas plannen??

10. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    Jaaah Jonie, jij ook gefeliciteerd.
    Ik moet morgen even een afspraak maken met de vlos (voor over ongeveer 2 weken). Stiekem hoop ik dat ik daar dan ook nog kort een echootje krijg. Lijkt me zoooooooooo veel mooier dan bij 10-11 weken. Plus echo's waren ook niet super.

Maar hé...alles is goed!! Blij, blij, blij!

En ja Manon, wij gaan zondag de verjaardag van mijn neefje vieren. Keigezellig dus. En nee, dan nog niets vertellen .... is zijn moment.

Jullie?

xxx

11. manon88

manon88 Bekend lid

1 nov 2011
    532
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja het is leuker voor je neefje dat hij t middelpunt is;)

Hier 'paasavond' :) gourmetten met vrienden die ook zwanger zijn.
    Zondag ochtend bruchen met mijn ouders,broers en zus en de oude buren.
    Maandag ben ik alleen, manlief is dan werken s' avonds eten bij mijn schoonouders. Vol program dus, maar wel gezellig :)

12. manon88

manon88 Bekend lid

1 nov 2011
    532
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dames Alles goed met jullie ??

13. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    Hoi hoi meiden!

Kweenie: Wat fijn om te horen dat alles goed gaat. En 23 april het goede nieuws vertellen...hele goeie datum :D ben ik jarig :D

Manon: Lekker even rustig dagje vandaag? Veel plezier bij je schoonouders vananavond.

Jonie: Leuk van je 12-weken-echo!

Hier alles goed hoor! Ben vorige week een midweekje weg geweest met manlief. Heerlijk genoten! Lekker relax gedaan, elke avond gaan uit eten en ook gaan zwemmen. Das echt een aanrader met die dikke buik. Heerlijk gewichtloos in het water dobberen.

Hier begonnen aan de laatste loodjes. Ben vannacht een paar keer wakker geweest door harde buiken. Maarja, dat zegt nog niets he.
    Hebben vorige week nog een 3d/4d echo laten maken. Superleuk om ons frummeltje te zien. Volgens de echoscopiste is het een aardig bengeltje. Moest me voorbereiden op een zwaardere bevalling... maar ik laat me niet bang maken. We zien wel hoe het loopt :) Kleine was in ieder geval nog niet ingedaald.
    Woensdag weer echo en controle in het ziekenhuis. Ben benieuwd!

Verder mag ik eigenlijk niet klagen. Heb wel wat last van maagzuur en mn conditie stelt echt niets meer voor. De trap oplopen gaat echt moeizaam, en echt ver wandelen is er ook niet meer bij. Verder word ik ook regelmatig flauw (suikertekort). Maar ach, nog even volhouden. Zolang frummel lekker actief in mn buik loopt te schoppen vind ik het allemaal prima! Het worden niet voor niets de laatste loodjes genoemd he ;)

Ik ben ervandoor. Ga lekker douchen en daarna naar een verjaardags-paasbrunch. Hihi, weer de hele namiddag op mn luie reet zitten :D en eten natuurlijk ;):D

Oh, zal nog even een foto van ons pronkstuk-box in de woonkamer en mn buikje spammen. Is misschien wel leuk :)

Doei doei!

14. manon88

manon88 Bekend lid

1 nov 2011
    532
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Tina, ik vind dat altijd bijzonder knap dat ze op een echo kunnen zien dat je een zware bevalling kunt verwachten :-s maar idd goed dat je zegt we zien wel. Lekker nog even een weekje eruit!!

Wat heb je een super mooie box, en natuurlijk een hele mooie buik :)

Hier nu nog lekker rustig, manlief is werken, ga zo even een paasontbijtje voor mezelf maken. En dan mort ik eerlijk.zeggen dat door alle drukte de 4 vrije dagen voorbij zijn gevlogen. Gelukkig over 3 weekjes een weekje vakantie :) en de 20 weken echo.

15. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    Manon: Tja, de kleine loopt qua gewicht ook ruim voor op schema. 2 weken geleden mocht het rond de 2kg wegen en toen zaten we al op 2.5kg. Maar volgens de gyn moest ik me toen niet ongerust maken. Dat kon nog 'bijtrekken' of een mm-meetfout zijn. Ikzelf woog ruim 4kg bij de geboorte, en mn moeder heeft het klusje in een paar uur geklaard.
    Ik ben nu al voorzichtig ingesteld op een forsere baby, dus maatje 50 zullen we niet lang kunnen gebruiken denk ik, maar verder zien we het wel. Elke bevalling is anders... het heeft totaal geen zin om me nu druk of bang te maken. Stiekem hoop ik wel dat de kleine zich voor de uitgerekende datum meldt :):) maar ook dat kunnen we alleen maar afwachten he :D

Lekker weekje vakantie! Ga je nog wat speciaal doen? Of gewoon lekker thuis vakantie vieren?

16. manon88

manon88 Bekend lid

1 nov 2011
    532
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij een vriendin van mij zeiden ze ook dat het een hele flinke baby zou worden, nou dat viel REUZE mee.

Hoop voor je dat het zich wat eerder meld!

Vakantie een weekje in huis, nog wat klusjes doen, voordat de beeb komt, (wij hebben in juli een huis gekocht flink verbouwd en dan nu nog de blijf liggen klusjes)
    En misschien samen met een vriendin, de baby kamer behangen ;)

17. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    * Zoeft even langs om iedereen een knuf te geven.....*

Ik kom gauw ff bijkletsen hier!

x Kweenie

18. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Meiden hoe gaat het hier???

Wilde even melden dat hubbie en ik er weer voor gaan na een break van 3 maanden. Eigenlijk wilde we nog 1 ronde overslaan maar het gevoel was weer goed. Zit nu op 2dpo dus zit gezellig(not) op het wachtbankje. Hopelijk kan ik jullie hier snel vergezellen

19. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    Hallo Meiden,

Zo, er ff voor zitten. Zo lang dat wil dan. Heb weinig zwangerschapskwaaltjes maar 1 is wel heel irritant. Vermoeide benen. Als ik te lang in 1 houding zit of sta dan gaan ze vervelend aanvoelen. Verder de laatste paar dagen snel moe maar verder.....voel ik me net zoals bij de 1e (goede) zwangerschap prima!!

Volgende week donderdag naar de VK. Dan neem ik onze dochter ook mee. Als het goed is maken ze dan namelijk ook nog even een echootje (jippy!) dus wel leuk dat ze het dan zelf ook even kan zien.

Verder volgende week wat afspraken maken op het werk. Toeval treft dat mijn contract afloopt aan het einde van mijn verlof. En het moet dan een vast contract worden. Dus eigenlijk wil ik vooraf wel graag weten waar ik aan toe ben. Als ik niet kan dan plak ik graag mijn vakantiedagen nog voor mijn verlof vast en kan ik alvast wat lijntjes uit zetten voor na mijn verlof (uitzendbureaus etc).

Ondertussen ook druk met BSO/KDV/kraamzorg etc. Je hebt er een dagtaak aan haha.

Hoe gaat het verder met jullie?

@Minnie: Ik ga voor je duimen meis! Hoop dat het vlot raak is en dat het een plakker is :).

Liefs, Kweenie

20. manon88

manon88 Bekend lid

1 nov 2011
    532
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Minnie; Spannend weer, hoop dat je je snel kan aansluiten bij ons forum!!

@ Kweenie, hoorde toevallig vandaag dat een stuk zeep bij je benen ervoor kan zorgen dat je benen minder vermoeid/onrustig zijn ;)

Spannend hoor met je werk, hoop dat je gewoon kan/mag blijven!Scheelt je weer een hoop stress met het zoeken van een nieuwe baan.

Fijn weekend allemaal

Deel Deze Pagina