Dames, hoe gaat het met jullie allen?? Tis zo rustig hier! Hier inmiddels 18 weekjes op weg, nog 2 weken en dan ben ik op de helft en dan ook weer kijken naar onze beeb..
Hier ook alles goed. Gisteren een veegje bloed, maar na bezoekje aan zh geen reden tot paniek. Beeb doet het goed. Ben waarschijnlijk te druk geweest met poetsen op maandag... Dus nu maar lekker rustig aan doen. Lig lekker op de bank.
Hier ook alles goed . Zijn we ineens rustig met z'n allen he? Konden lappen tekst schrijven en nu.... Denk omdat er meer rust is gekomen? Morgen 1e afspraak bij de VK. Dochter gaat mee want als het goed is gaan ze nog even weer een echo maken!! @Tina: Take it easy!!! Je zit op het eind (of me moet 2 weken over tijd lopen zoals ik bij de 1e hihi) dus toi, toi, toi alvast...you never know!!! xxx Kweenie
@ kweenie; alles goed gegaan??? @ Tina; hoe gaat het nu met je?? Lijkt me wel even schrikken zeg. Heeft de rust goed gedaan?? Nog een weekje en dan mag je thuis bevallen Of is dat niet de bedoeling??
Even vanop m'n iPod hier alles goed. Heb me twee dagen heel rustig gehouden, en verder nergens meer last van gehad vandaag 37 weken! Vanaf vandaag kan de baby zonder problemen komen. Wel spannend hoor... Oh en ik moet in het ziekenhuis bevallen vanwege de medicatie die ik voor m'n hoge bloeddruk krijg. Maar dat vind ik geen probleem. Ik zou zowiezo in het ziekenhuis willen bevallen.
Hier ook alles goed! Beeb sprong lekker heen en weer. Dochtertje wil nu steeds mijn buik voelen en er kusjes op geven hihi. Verder alles goed. Af n toe n beetje emo als ik n babytje zie....ben nog steeds verwonderd over het feit dat ik echt zwanger ben! Zwijmel.... Xxx
@ Tina; het begint nu wel spannend te worden bij jouw, ben benieuwd wanneer de kleine de wereld komt bewonderen! @ Kweenie wat lief van je dochtertje zeg, en wat tikt bij jou de tijd ook snel, alweer 13 weekjes op weg! De spannende grens ook weer voorbij!! @ Laurie; Fijn dat het bij jou ook goed gaat! Kun je inmiddels al wat meer genieten?? Hier ook alles rustig, alleen veel last van mijn bekken en als ik wat druk ben geweest heb ik echt een gespannen buik. Verder al veel reacties aan het krijgen op mijn buik, hij is goed aanwezig en gister zei iemand jeej wat een mooie buik heb jij best leuk om te horen. Volgende week 1 mei hebben wij de 20 weken echo heb er zin in om.de kleine weer te bewonderen!!
Hier ook alles prima. Buikpijn is weg en zie me banner 3 mei een echo + combinatietest en 7 mei ga ik naar de verloskundige. Lijkt me prettiger dan het ziekenhuis personeel. Ik kan niet wachten
@ Kajah fijn dat het allemaal goed gaat!! Alweer 11 weekjes op weg!! @ Tina; hoe voel je je? En hoe zijn de laatste lootjes?? @ hier helaas veel last van mijn bekken, laatste dagen te veel gewerkt en ook last gekregen van een gespannen buik. Vandaag bewust rustig aan, lopen gaat sinds vandaag ook erg pijnlijk. Morgen nog 1 ochtend in de wijk en dan een weekje vakantie. Hoop dat de rust goed doet. Verder gaan wij zaterdag meubels halen voor t kamertje das dan wel weer leuk.
Oeh en dinsdag 20 weken echo zie ik Manon! Spannend! En fijn dat ook alles goed gaat met jou Kajah! Xxx
Goed.....bijna te goed. Ken je dat? Dat je zoveel geluk hebt? Met de beeb gaat het goed (20 weken echo is natuurlijk wel spannend), met mij gaat het goed (alleen met vlagen moe en wat zeurderige onderrug), ons meisje is super gezellig, opvang voor beide kids is geregeld (was nog ff spannend), mijn wekgever heeft te kennen gegeven de intentie te hebben om mijn contract om te zetten in vast nog voor mijn verlof in gaat (tijdelijk contract eindigd pas eind dit jaar dus hoeven ze niet te doen. Allemaal leuke afspraken in t verschiet.... Bijna alsof er iemand van bovenaf denkt: 'Het mag wel n keer...' Hopelijk laat mijn geluk me niet in de steek en zet ik straks n super gezond, leuk kindje op de wereld! Xxx
@Kweenie, heb je pb ontvangen en heb je ook al wat teruggestuurd maar heb het idee dat het niet aankomt, zie namelijk niks bij verzonden berichten. Maar zoals je ziet aan mn banner is het niet gelukt deze ronde, maar we gaan weer vrolijk verder. Hoe gaat het hier? Dikke x voor jullie
He Minnie zag je naam staan en dacht meteen dat je je kwam aanmelden. Duim met jullie mee voor deze ronde!!!
Hey Ladies, Alles goed hier?? Tina hoe gaat het met je??? Hier vanmorgen 20 weken echo gehad, alles is goed En we krijgen een MEISJE
Even snel tussendoor! Zit nl op mn ipod hier alles rustig. Nog geen plannen om te ploppen dus hoewel het van mij wel mag komen. Ben dat ik-kan-echt-niks-meer-alleen-gevoel echt grondig beu!