Zwangerschapsbikini online kopen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door poema, 19 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.036
    453
    83
    Vrouw
    Over een paar weken ga ik nog even lekker naar de zon. Maar ik zou zo graag nog een leuke bikini willen. Mijn gewone zitten niet meer echt lekker helaas.
    Wie weet waar ik die nog kan krijgen of online kan kopen? En dan bedoel ik een zo gewoon mogelijke (dus geen badpak, geen hoge broek etc).

2. San79

San79 Fanatiek lid

10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    Als je geen hoge wilt, dan kun je toch een gewone kopen en die 1 of 2 maten groter bestellen?
    Bij Wehkamp heb je de Mix&Match serie, kun je zelf kiezen welk type broekje en bovenstukje je wilt.

3. Linnepinn

Linnepinn Bekend lid

11 okt 2007
    552
    4
    18
    Ik heb gewoon een nieuwe bikini gekocht, niet een specifieke zwangerschapsbikini.
    Gewoon met een laag broekje, kan het nu nog steeds aan!

4. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    online positiekleding kopen is nooit echt handig als het een goede pasvorm moet hebben (zoals een bikini of een broek) shirtjes kan wel dat komt niet zo nauw...

bij de prenetal hebben ze ook nog wel dingen liggen meestal vorige keer had ik daar 2 bikini's voor 15 euro je zagniet veel verchil maar net effe broekje wat anders, ik vind broekjes onder de buik niet mooi maar dat ligt ook aan de grote van je buik bij kleine buikjes is dat een stuk mooier..

5. sspielhagen

sspielhagen Actief lid

16 sep 2008
    162
    0
    0
    secretaresse
    Marknesse
    Ik zag gisteren op www.sonneschijn.nl nog een leuke bikini staan, moet dan wel net je maat zijn, maar hij was in ieder geval niet duur.

6. 078mama

078mama Niet meer actief

www.lingerievoortwee.nl

Daar heb ik mijn tankini gekocht en heb alleen maar complimenten gehad. Het is wel iets duurder...

7. Hummel

Hummel Niet meer actief

Ik had een zwangerschapsbikini gekocht bij neckerman en toen we gingen zwemmen bleek dat de bikini doorschijnt. :oops: Ik schaamde me kapot. Ik had het niet gelijk in de gaten en kwam er pas na een tijdje achter. Het zwemplezier was me gelijk vergaan en ik ben naar huis gegaan. :)

Later heb ik gewoon weer mijn normale zwarte bikini aangetrokken. Deze paste achteraf gezien toch nog best goed.

Dus als je een nieuwe bikini koopt (en zeker online) let er dan op dat die niet doorschijnt. :)

Liefs Hummel.

8. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ojee ik zie het helemaal voor me, ja ik test altijd alles thuis uit als ik iets online koop want het is me ook eens overkomen toen ik 14 ofzo was... was erg genant!

9. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Ik koop veel positiekleding via bellyfashion.nl. Ze verkopen daar ook badpakken.

10. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.036
    453
    83
    Vrouw
    he meiden, bedankt voor de tips. Ik wilde inderdaad ook een gewone kopen, maar die zijn in de gewone winkels bijna niet meer te vinden... inderdaad is Wehkamp wel een goede optie! Ga gelijk even kijken!

Deel Deze Pagina