Zwanger zijn valt me zwaar

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door josephinevh, 3 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. snoepje84

snoepje84 Niet meer actief

Nou meid zoals je leest ben je niet de enige..

Ik wilde het ook nooit hardop zeggen dat het erg zwaar was. Moet je eerlijk bekennen sinds ik een een positieve CB in me handen had ging t minder. Ik ben van mezelf een soort persoon die altijd maar dan ook altijd een bezig is geweest werk fulltime, fitness 4 keer per week, altijd in voor iets leuks en nu voel ik me brak en ellendig en niet alleen lichamelijk maar ook psychisch helaas. Ik heb alle kwalen gehad die je maar kan opnoemen. Is de ene kwaal over komt de ander weer kijken.. blaasontsteking (9 keer), vaginale infectie, bekkeninstabiliteit en vermoeidheid, vocht vasthouden nog steeds, humeurig, opvliegend, nou laat ik je maar de rest besparen anders zit ik nog hier.. Wil weer me oude leventje terug tuurlijk gebeurt dat niet ook snel binnenkort een hummeltje erbij en daar doen we t voor.. nu in de laatste trimester is het alleen erger geworden hoor elke vrouw ervaart het anders maar van mij mag ie komen ben het echt zat.

2. cat2

cat2 Niet meer actief

Ik ben nu 15 weken zwanger. Op zich mag ik niet klagen. Ik ben niet misselijk geweest. Ik voel me alleen ontzettend moe. Dat valt erg tegen. Ik werk 5 dagen per week. 'S avonds ben ik afgebrand en slaap een paar uurtjes op de bank. Ik vind het nu wel moeilijker om dan naast het werk dan het huishouden bij te houden in het weekend en dan nog met mensen afspreken. Dat gaat niet zo goed terwijl dat eerst wel ging. Ook nogal last van hormonen, huilbuien en opvliegerig. En door de miskraam altijd angst voor een echo dat het niet goed is.

3. josephinevh

josephinevh Fanatiek lid

17 jun 2014
    1.316
    0
    0
    Het doet me echt zoveel goeds om jullie reacties te lezen :). Het is gewoon zo fijn om herkenning te hebben. Ik ben de eerste in m'n omgeving met een zwangerschap en iedereen heeft maar het idee dat het alleen maar geweldig is... En ook vrienden die niet zwanger kunnen worden dus ja ik durf echt niet te klagen en probeer me sterk te houden. Ik ben ook echt dolgelukkig met m'n zwangerschap om straks m'n hummeltje in m'n armen te kunnen houden. Maar ik kan inderdaad ook niet wachten om me weer baas over m'n lijf te voelen en om weer lekker te rennen (rende 3x per week) en energie te hebben. En ik heb nog heel wat weekjes te gaan dus met jullie lieve berichtjes ga ik er weer vol goede moed voor!! Dankjulliewel!!!

Deel Deze Pagina