zwanger zijn? worden? beetje bloedverlies

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door audrey23, 10 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. audrey23

audrey23 Actief lid

9 nov 2007
    327
    0
    0
    Hallo,

Ik heb een vraagje, ik ben al 4 maanden aan het klussen met mijn man en deze en de enerlaatste keer had ik enkele dagen voordat ik eigenlijk ongesteld moest worden een beetje bloed verlies. De vorige keer werd ik na het beetje bloedverlies gewoon ongesteld. Nu weet ik het dus nog niet.

Wij willen heel graag een kleine, maar is dit bloedverlies elke keer een slecht teken? Ben ik of mijn man dan onvruchtbaar? Ik maak mij best een beetje zorgen, omdat ik na 4 maanden nog steeds niet zwanger ben.

Kan ik misschien het best naar de huisarts gaan?

Oh ja wat ik ook nog even wil melden dat ik vandaag heel erg moe ben en dat ik me al 2 dagen helemaal suf plas (zovaak moet ik gaan). En ik heb ook sinds 2 dagen jeuk aan mijn tepels. Als het "goed"(eigenlijk dus niet) is zou ik zondag of maandag ongesteld moeten worden.

Hopelijk kunnen jullie mij helpen,

groetjes

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Audrey23,

een beetje bloed zegt niets over het wel of niet vruchtbaar zijn hoor, geen zorgen maken. Veel vrouwen hebben dit wel eens, of ze nu zwanger zijn of niet. Kan gewoon komen van de eisprong of na gemeenschap of moeizame ontlasting. Of al een beetje slijmvlies dat met je menstruaite wordt afgestoten. Naar de huisarts hoef je hiermee niet te gaan en ook nog niet met je kinderwens. Dat is pas vanaf een jaar kinderwens, voor die tijd zegt hij toch wat wij ook zeggen; je hebt nog kansen genoeg en de meeste stelletjes worden binnen een jaar zwanger. De klachtjes die je beschreef hoeven ook niet perse iets te betekenen, dus wacht het toch maar gewoon af en hopelijk wordt je niet ongesteld...

Groetjes Brigitte

3. audrey23

audrey23 Actief lid

9 nov 2007
    327
    0
    0
    hallo Brigitte,

Bedankt voor je snelle reactie.

Ik hoop zo erg dat ik zwanger ben. Ik kwam er vandaag zelfs achter dat ik mijn buik niet meer kan inhouden althans niet lang meer.

Als ik het goed begrijp kan het zwanger of ongesteld worden zijn?

Laten we maar zwanger zijn hopen.

Deel Deze Pagina