Ik zit nu in ronde 1 na 11 jaar pil gebruik (mercilon) en heb sinds do.middag heel af en toe een drupje bruin verlies. Vandaag echter nog niks nadat we vanmorgen geklust hadden. Dacht misschien wekt dit het juist wel op maar nee dus. Nu is mijn vraag hoelang kan het duren voordat een eerste menstruatie echt op gang komt. Dus wanneer het echt rood word. Had woensdag een beetje krampjes meer verder niks gemerkt qua ongi gevoel. Al mijn testen waren negatief dus kan niet zwanger zijn. Mijn banner stond op 28 dagen en ben al net zo lang overtijd.
Bij mij duurde het 5 maanden, maar er zijn ook meiden die meteen regelmatig ongesteld werden na het stoppen met de pil Liefs daantje
Oke, ik bedoel meer de tijd tussen het eerste bruinverlies of roze veeg en het daadwerkelijke rood verlies. En dat in de eerste ronde na de pil oid.
Hoi susan, Ik zit nu net in de tweede ronde. Bij mij duurde het 47 dagen voordat mijn menstruatie op gang kwam, ik had 's avonds wat bruin verlies en toen ik de volgende morgen wakker werd was het echt roodverlies. Bij mij duurde het dus zo'n 12 uur...
Ik heb in die 5 maanden dat ik ben gestopt met de pil wel vaker bruinverlies gehad waarop geen ongi volgt. Dit vooral nadat je net gestopt bent. Het hoeft niet, maar kan best zijn dat er na het bruinverlies geen ongi komt
Oke dus als er na een week geen ongi is geweest zou het al de volgende ronde kunnen zijn? Nou ja dan gaan we gewoon beginnen aan de tweede ronde.