zwanger? zonder bijna enige symptonen

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Steff, 21 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Steff

Steff Lid

29 jul 2010
    15
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi dames

me vorige menstruatie was 20 november , ik slik geen pil overigens me menstruatie is niet op regel in october was ik de 23e ongesteld en in september de 27e .. nou had ik gisteren ochtend een test gedaan van clear blue en die gaf aan dat ik zwanger ben maar ik heb vrijwel geen symptonen me mensturatie is er nog niet ik ben verder alleen moe meer heb ik eigenlijk nergens last van kan het mischien zijn dat ik niet zwanger ben? en dat de test het niet goed aan gaf
    heb de test overigens al een paar maanden er liggen op een tafel dichtbij de verwarming kan het daar aan liggen? of ben ik gewoon zwanger

alvast bedankt!

2. Rosado

Rosado Niet meer actief

Als de test aangeeft dat je zwanger bent kan je er wel van uitgaan dat je ook echt zwanger bent. Je zou voor de zekerheid nog een testje kunnen doen. Overigens hoef je helemaal geen symptomen c.q. kwaaltjes te hebben. Heb ik ook niet (bij mijn 1e zwangerschap ook niet gehad) en ik ben echt zwanger :D.

3. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    de test zegt echt niet dat je zwanger bent, als je dat niet bent ;)

4. danielle83

danielle83 Fanatiek lid

1 dec 2010
    1.040
    0
    36
    neej je bent gewoon zwanger hoor.... gewoon nog even een testje doen dan weet je het zeker.... alvast een voorzichtige proficiat!!

5. kyrabella

kyrabella Lid

13 dec 2010
    72
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb het zelfde onzekere gevoel, heb vorige week bij 1 dag overtijd getest, met een positieve test kruitvat( plusje ) en hij stond er toch echt, nu is de test lelijk en niet zo mooi meer als de test die ik van mijn dochtertje nog heb( nu 2,5 geleden ) heb wel zeurend gevoel en moet wat vaker plassen maar verder voel ik me goed( we sneller moe )
    Ben nu 5 weken en 1 dag zwanger!

6. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

je bent hartstikke zwanger joh, fijn hoor zonder symptomen!!
    (ik had bij Ties ook echt nergens last van, alleen moe. nu ben ik al 3 weken aan kotsen das ook niets ;) )

Deel Deze Pagina