Hee dames, Ik ben in augustus gestopt met de pil, mijn eerste cyclus duurde 33 dagen. Vandaag zit ik op de 28e dag van mijn cyclus en op 12 dpo. Op 10 dpo had ik een negatieve test (natuurlijk te vroeg getest). Ik voel me anders als anders. Vanaf 3 dpo al zere borsten, sinds enkele dagen zichtbare blauwe aders over mijn borsten. Wanneer raden jullie aan om opnieuw te testen? Voordat ik de pil slikte had ik een onregelmatige cyclus. Ik weet nu niet hoe regelmatig mijn cyclus is. Hoop dat jullie mij meer duidelijkheid en advies kunnen geven.
Helaas is het zo kort na het stoppen van de pil lastig te zeggen wanneer je het best kunt testen aangezien je nog maar 1 cyclus gehad hebt. Ik zou denk ik wachten tot dag 33, dat is iig even lang als je vorige cyclus. Ik hoop en duim voor je dat het feit dat je zere borsten hebt betekent dat je zwanger bent, maar het zou best iets met ontpillen te maken kunnen hebben. Je kunt daar de gekste kwaaltjes van krijgen. Veel succes
Dankjewel voor je berichtje, die zere borsten en die duidelijk zichtbare aders over mijn borsten had ik de vorige keer niet. Ik voel mij nu ook anders dan de vorige keer. Ook vermoed ik dit keer mijn eisprong gevoeld te hebben en dat was de vorige keer ook niet zo. Allemaal verdedigende woorden.. ik snap dat het bij het ontpillen kan horen
Zichtbare blauwe adres op mijn borsten heb ik vaker gehad tussen mijn eisprong en NOD en toen ik zwanger was had ik dat helemaal niet, dat is pas na 10 weken zwangerschap gekomen dus het wil helaas niks zeggen Je lichaam kan je echt goed voor de gek houden.