O wat heerlijk dat je zo zwanger bent geworden. Niks geen stress en dan een grote verassing. Geniet ervan!
Dat is wat kort door de bocht vind ik. Je probeert willekeurig wat dingen uit de afgelopen maanden en daaruit besluit je dat daar niks van helpt? Ik vrees dat dat niet helemaal wetenschappelijk correct is. Er zijn best wel een aantal dingen die je kunt doen om je slaagkansen een paar procent te verhogen en die ook in de medische litteratuur gedocumenteerd zijn. Uiteindelijk speelt de factor "geluk" de meest doorslaggevende rol, maar om daarom te besluiten dat de rest onzin is, daar ben ik het niet mee eens.
Hier nog 1, alles losgelaten in de maand augustus door veel feestjes en festival en dus precies DE periode. Dacht echt verloren maand. Geen ovu mee niks van alles en de verassing was dan erg groot dat we 1 sept een positieve test hadden. Het komt zoals het komt, zei mijn beste vriend altijd.
Dat hoor je mij echt niet zeggen Coach! Tuurlijk zeg ik niet: Je moet geen extra dingen doen die kunnen helpen. Dat zal ik nooit doen!! Dit verhaal was gewoon om aan te tonen dat je niet de moed op moet geven als je met alle goede wil en inzet niet zwanger wordt. Het kan zomaar raak zijn. Dit is geen wetenschappelijk verhaal, maar gewoon mijn ervaring en ook mijn ervaring bij mijn eerste zwangerschap. Vind jouw reacties een beetje kort door de bocht, want er worden mij dingen in de mond gelegd wat ik absoluut niet bedoel. Ben blij dat veel mensen hoop hebben gekregen van mijn verhaal, want dáár was het mij om te doen! Yvonne
En erg grappig om nu al die verhalen te lezen van mensen met dezelfde ervaring!! Anne2408, bij jou dus ook! Gefeliciteerd!! En ook al die andere zwangere meiden! Liefs, Yvonne
Gefeliciteerd! Hier ook; wel met medische hulp maar elke ronde vanalles voelen alleen de ronde dat het raak was en ik er geen rekening meer mee hield; niets voelen!
Oh wat lief Deborah!! Dank je wel! Hoe gaat het met jou? Groetjes, Yvonne En Nephthys, heel herkenbaar! Voel nog steeds niks bijzonders ( behalve het blije gevoel ) terwijl ik iedere maand zeker 4 verschijnselen had
Ja gaat wel goed hoor. Ga net de derde ronde in..... Mijn 2deel van de cyclus is te kort dus zal bij mij nog wel ff duren voor t zover is.. Hoe voel jij je?
Och wat vervelend...Hoe kort is die dan? Ik voel me blij en goed Heb me net ook opgegeven voor moeders voor moeders! Wordt zo echt nu allemaal!!
8 dagen dus das echt te kort.... Ja moeders voor moeders heb ik met de zwangerschap van mijn zoontje ook gedaan Heerlijk dat gevoel he
Met mijn dochtertje was het toen zo n heftige periode dat ik toen al te laat was....Nu wilde ik dat ècht doen! En mooi op tijd dit keer! Was je bij je zoontje spontaan zwanger? En had je toen ook al die korte lf?
ja bij mijn zoontje was ik na 3 rondes spontaan zwanger... Toen had ik een gemiddelde cyclus van 29 dagen. Nu maar 23 dagen vandaar dat t opviel. Ik voel t ook als ik mijn ei heb, dus rekensom was zo gemaakt. Bij mijn zoontje voelde ik mijn ei niet dus nooit zo op gelet, maar mijn cyclus was toen iig langer
Het is natuurlijk geen "wondermiddel" of dat je, door het niet los te kunnen laten, minder kans zou hebben!! Wat ik duidelijk wil maken is dat het een kwestie van een gelukstreffer is....Nooit de moed opgeven, want het kan zomaar ineens toch raak zijn! Mensen die er erg mee bezig zijn, moeten niet obsessief proberen het los te laten, want zo werkt je geest toch niet Iedereen heeeel veel succes en sterkte!! Ik denk aan jullie, want weet hoe het is... Liefs, Yvonne
Gefeliciteerd met je zwangerschap ts! Ik denk dat je helemaal gelijk hebt... alleen gigantisch moeilijk om het los te laten en gewoon te genieten van elkaar als je zoooo graag een kindje wil Wij zitten in de 7e ronde en ik moet nog een weekje afwachten voordat ik kan testen. Heb het gevoel dat het raak is maar aan de andere kant wil ik mezelf niet weer voor de gek houden
Gefeliciteerd ennovy!! Lekker genieten nu. Hopelijk zijn er dames op het forum die steun kunnen halen uit je verhaal.
Weer een verhaaltje dat bewijst dat ontspanning het allerbeste standje is om zwanger te worden. Hahahaha mooi verhaal TS Nou moeten de andere dames niet denken dat ik hiermee bedoel alles los te laten (ben ook best obsessief kan men zeggen), want ik weet dat het niet makkelijk is. Maar bezig zijn en genieten is beter dan doen omdat het moet!
Heel herkenbaar dit, na 2 miskramen hier vanalles geprobeerd en nadat ik augustus als verloren had beschouwd, eigenlijk bijna geen seks te hebben gehad, en geen symptomen had was het onverwacht raak en ben ik nu al 12 weken zwanger. Ik denk ook puur een combi van geluk en gewoon lekker niet te veel over nadenken Super gefeliciteerd!!