zwanger en symptomen

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door leiff, 25 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. leiff

leiff Actief lid

17 jan 2010
    119
    0
    16
    Ja ik ben zwanger , ben daar al heel gelukkig mee. maar tegelijkertijd maken alle pijntjes en steken en misselijk heid me ook bang.
    Want wat is normaal.. welke steek is normaal. etc..

maakt me onzeker en bang...
    Ik kan me ook niks herrineren van de zwangerschap van me dochter ..

leiff

2. spinnekop

spinnekop Niet meer actief

hoi

ik kan me mijn vorige zwangerschap wel herinneren, die lijkt totaal niet op deze. met andere woorden , geen enkele zwangerschap is hetzelfde.

ik snap je onzekerheid en angst dat heb ik ook .

mijn ervaring: de ene dag heb ik meer last van kwaaltjes
    soms misselijk soms niet. vorige week had ik een enorme steek links in mijn onderbuik. ik heb al 2 keer gedacht dat ik een miskraam kreeg , omdat ik plotseling hele erge krampen kreeg, dit bleek later door de darmen te komen , ik had daarna op diarree. ik ben bang dat niemand die angst kan wegnemen, naarmate de zwangerschap vordert wordt het wel beter

probeer toch te genieten van elke dag , want voor je het weet heb je een prachtkindje in je armen

spinnekop

3. spinnekop

spinnekop Niet meer actief

hoi

ik kan me mijn vorige zwangerschap wel herinneren, die lijkt totaal niet op deze. met andere woorden , geen enkele zwangerschap is hetzelfde.

ik snap je onzekerheid en angst dat heb ik ook .

mijn ervaring: de ene dag heb ik meer last van kwaaltjes
    soms misselijk soms niet. vorige week had ik een enorme steek links in mijn onderbuik. ik heb al 2 keer gedacht dat ik een miskraam kreeg , omdat ik plotseling hele erge krampen kreeg, dit bleek later door de darmen te komen , ik had daarna op diarree. ik ben bang dat niemand die angst kan wegnemen, naarmate de zwangerschap vordert wordt het wel beter

probeer toch te genieten van elke dag , want voor je het weet heb je een prachtkindje in je armen

spinnekop

4. Line77

Line77 Bekend lid

20 okt 2008
    582
    0
    0
    Hai,
    Ik denk dat iedereen met je meevoelt. Ook ik heb krampjes en ongesteldheidgevoel, pijnlijke borsten, maar alleen met BH aan. Het blijft spannend die eerste weken, maar sla je erdoorheen want hopelijk komt er snel een goede echo en daarbij ook een wat zekerder gevoel over je zwangerschap.
    En over je vorige zwangerschop, volgends mij vergeet je dat soort dingen, gelukkig maar. De mooie dingen onthouden en de wat minder snel weer vergeten ;)
    Succes met je zwangerschap!!

5. Doritoo

Doritoo Actief lid

25 okt 2009
    221
    0
    0
    Hoi hoi,

Ik weet sinds kort dat ik zwanger ben. En heb eigenlijk helemaal geen last van kwaaltjes. Mijn borsten zijn wat gevoelig al vanaf mijn eisprong. Verder heb ik af en toe wat krampen (lijken een beetje op ongi krampen) maar echt niet veel. Misschien komt alles nog, ik zal het wel merken.

Liefs D.

6. Faith83

Faith83 Lid

13 jan 2010
    95
    1
    0
    Ik denk dat iedere prille zwangere vrouw hier last van heeft. Balen he die onzekerheid! :(
    De ene dag voel ik van alles (tot hevige krampen aan toe) en de andere dag bijna niks. Ben wel heeeel erg moe. En borsten beginnen nu beetje gevoelig te worden.
    Kan niet wachten tot de echo!!!!

7. Sassie85

Sassie85 Actief lid

1 aug 2007
    371
    0
    0
    Telefoniste
    Rotterdam
    Meiden, ik kan er helaas ook over meepraten ik heb ook last van krampen en pijntjes... ik denk nu zo mijn baarmoeder is zo hard aan het werken om de placenta aan te maken... zo denk ik er nu over!!!

Verder heb ik ook last van me borsten en ben ik blij als ik een legging aan heb en geen strakke broeken...

suc-6 en het kotm goed als jij je goed voelt voelt het goed, zo denk ik er tenminste nu over!

Deel Deze Pagina