Hi allemaal, Ik ben nieuw hier ik zit deze site al een paar dagen in de gaten te houden en heb toch maar besloten mij aan te melden Ik ben zelf 19 (bijna 20) mijn vriend is 22. Wij zijn nog niet echt bezig met zwanger raken, maar praten er wel eens over. Nu zit ik alleen met het volgende en hoop dat jullie dames mij verder kunnen helpen Ik ben wel aan de pil (Microgynon 30) maar heb de laatste tijd flink de dunne gehad...dit terwijl we wel gewoon "geklust" hebben...sinds anderhalve week (denk ik ongeveer) heb ik last van het volgende: - mijn darmen, stoelgang. Mijn darmen bewegen zo erg dat je aan het aan de buitenkant kan voelen - van die witte bultjes op mijn tepelhof, je kan ze niet uitknijpen ofzo - kleine prikjes in mijn onderbuik, zit tussen mijn navel en schaamheuvel in, soms voel ik het links, rechts of in het midden - ben heel onrustig 's avonds in bed - heel erg moe - waterige ogen - last van haaruitval - mijn vriend zegt dat ik soms onverwachts flink uit de hoek kan vliegen (moodswings) - heel erg last van mijn onderrug - soms een opgezette buik, de ene keer is ie hard dan weer zacht - beetje zeurderig gevoel in mijn onderbuik Zou iemand mij kunnen vertellen of dit gewoon ongesteldheidsklachten zijn of dat het toch wat anders is...voor zover ik weet kan je namelijk niet zwanger raken als je de pil slikt
Hi, Welkom Als je diarree hebt gehad, dan kan de pil minder goed of niet werken. Je stofwisseling gaat dan te snel om de pil op te kunnen nemen. Heb je al wel een stopweek gehad? Het zou van alles kunnen zijn, maar je zou ook zwanger kunnen zijn. Ik zou een test doen. De pil heeft geen invloed op het resultaat van zo'n test. Groetjes Rosa
Allereerst van harte welkom! Het kan natuurlijk van alles zijn. Je hoort het wel vaker dat mensen "door de pil heen" zwanger raken. Helemaal als je een paar dagen aan "de dunne" bent geweest wordt er geadviseerd condooms te gebruiken, omdat de pil dan minder betrouwbaar zou zijn. Misschien gewoon ff een test eraan wagen? Dan weet je het zeker. Liefs Sap
Alvast bedankt voor jullie reacties Vanavond slik ik mijn laatste pil Maar kan je een test ook gewoon doen als je het vermoeden heb terwijl je de pil slikt? Krijg je dan een goed antwoord hieruit?
ik zou in je stopweek een test doen. Mijn beste vriendin is ook door de pil heen zanger geworden. En heeft nu een pracht van een dochter! succes
Kan ik het gelijk de eerste dag dan nadat ik gestopt ben of pas na 2, 3 dagen Meestal in mijn stopweek duurt het 2 a 3 dagen voordat ik ongesteld wordt Maar wat raar trouwens dat je gewoon door je pil heen zwanger kan worden...
Een testje halen 2 voor 5 euro bij kruivat, 1 voor nu en 1 vor als je ooit weer het gevoel krijgt of de eerste niet vertrouwd.
ik zou over paar dagen een testje doen.. mocht je dan nega testen en toch twijfels hebben.. dan even door HA laten nakijken voor je met nieuwe strip begint
Hartstikke bedankt voor de reacties Ik geef het nog 2 dagen...en ga dan testen... Zodra het nega is...ga ik inderdaad denk ik maar even naar de HA, want ik zou het bijna 100% zeker weten dat het zo is... Op de 1 of andere manier lijkt het wel of ik dat voel :S