Hoi, Ik kan over 2 dagen ongeveer gaan testen, wat mij is opgevallen ik ben al 4 dagen droog alleen beetje doorzichtig afscheiding zie je bijna niet eens en ruikt ook niet. Normaal ruikt mijn afscheiding heel sterk en zuur maar nu ruik ik helemaal niets, vorige week had ik bijna hele week sterke krampen en steken gehad. Deze week had ik alleen nog 23 februari nog krampen gekregen maar daarna niets meer, heb helemaal geen gevoelige borsten of andere klachten vind het raar want normaal heb ik altijd 2/3 dagen voor mijn ongestelheid klachten zoals krampen rugklachten. Groetjes, ANGEL24
ja je kan altijd een testje wagen of gewoon effe wachten op de dag dat je ongi moet worden ik had 19 maanden nergens last van nog nooit overtijd geweest en ineens veranderde dat dus alles is mogelijk met het vrouwenlichaam hoop voor je dat eht raak is liefs lisje
Hoi, Tot 18 jaar heb ik geen pil gebruikt en had altijd klachten paar dagen voor mijn ongesteldheid en altijd enorm afscheiding. Toen ik 18 jaar was ben ik met de pil begonnen de ongesteldheid krampen werden minder pijnlijk maar had toch klachten + afscheiding paar dagen voor mijn ongesteldheid. Ik heb dit nog nooit meegemaakt we zullen afwachten, als ik ongesteld word dan gaan we gewoon voor de volgende ronde. Groetjes, ANGEL24
ja ik heb nu sinds 2 maanden na dat ik overtijd was voor het eerst elke maand een andere ongi de ene keer nergens last van de andere keer paar dagen van te voren al heel veel last pff het is zo vervelend maar ja niks anders dan gewoon afwachten ik moet eigenlijk volgende week donderdag ongi worden maar wil eigenlijk zaterdag een testje wagen omdat ik dan jarig ben en twijfel of ik wel wat kan drinken of niet liefs lisje
Hoi Lisje18, Alvast proficiat met je 21 verjaardag persoonlijk zou ik zelf niet drinken reden is ik wil gewoon de zekerheid nemen wat als ik zwanger raak dan zou jezelf niet druk maken van had ik maar geen alcohol gedronken enz, Ik zou zelf tot donderdag gewoon wachten en 2 dagen overtijd ongeveer een test wagen want ik had vandaag smorgens een testje van de kruitvat geprobeert maar was helaas negatief, als ik nog niet ongesteld word ga ik zondag weer proberen. Ik denk zelf dat mijn lichaam mij voor de gek houd, daarom wil ik niet veel hoop inzetten, maar wat ik allemaal meemaakt wil ik graag hier bij de forum beschrijven en lezen wat de andere ervan denken omdat als ik ooit zwanger raak dat word voor mij de eerste!. Groetjes, ANGEL24
ja dank je wel ja ga het toch zaterdag ff proberen je weet maar nooit ik drink ook bijna nooit maar ja wordt nu 21 dus groter feesje maar ja ik zie nog wel ja mijn lichaam houd me ook vaak voor de gek de laatste 2 maanden ja wordt ook mijn eerste! laat je me de uitslag weten ben benieuwd! liefs lisje