Vreem gevoel

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Moosie, 6 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moosie

Moosie Lid

11 aug 2006
    71
    0
    0
    Intercedente
    Sneek
    Hoi Dames,

Even een korte geschiedenis. Heb 22 juli mijn menstruatie gehad. Aangezien in een cyclus het tussen de 28 - 32 dagen, was ik uiteindelijk 6 dagen overtijd. Heb toen getest. Eerst met Predictor maar die was negatief. Toen een dag later met een test van Trekpleister. Deze was vaag positief. Toch had ik sterk het idee zwanger te zijn. Was moe, gezwollen borsten, last van lage rugpijn etc etc. Toen een dag later ben ik zonder symtonen toch ongesteld geworden. Dit was 29 augustus. Maar nu heb ik nog steeds het idee zwanger te zijn. Ben steeds moe, gehumeurd, zwaardere borsten, lage rugpijn en heb een vreemde bobbel net boven mijn schaambeen en heb ook last van kramgevoel net boven mijn rug. Ook mijn onderbroeken knellen. Herkent iemand dit?

2. Windows

Windows Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.860
    0
    0
    ik zou om een bloedtest vragen bij je h.a

3. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Heb je een normale menstruatie gehad??
    Het komt nl nog wel eens voor dat je op het moment dat je eigenlijk je menstruatie zou moeten hebben, ook wat blooed verliest terwijl je wel zwanger bent.
    Als je een vaag positieve test gehad hebt, kun je er normaal gesproken wel vanuit gaan dat je iig zwanger bent geweest. Een goede test geeft geen streep als je niet zwanger bent (Romed-testen uitgezonderd).
    Het zou dus ook kunnen dat je heel kort zwanger bent geweest en een vroege miskraam hebt gehad. Ik heb na mijn vroege miskramen ook nog enkele weken zwangerschapsverschijnselen gehad (die jij ook beschrijft).

Het kan dus eigenlijk van alles zijn....
    Ik zou nog eens een test doen. Als deze negatief is, kun je er wel vanuit gaan dat je nu niet (meer) zwanger bent. Als deze positief is zou ik over een week nog eens testen. Als je een miskraam hebt gehad in zo'n vroeg stadium, moet de streep vager worden of geen streep meer krijgen.
    Als de test positief blijft, zou ik naar de huisarts gaan om je HCG te laten bepalen.

Deel Deze Pagina