mijn collega haar dochter, werd s nacht niet goed, en ging naar de wc, en daar is haar onverwachte zoon geboren...ze wist neit dat ze zwanger was, ze zat iet goed in haar wel en was een klein beetje aangekomen, 4 kilo ofzo, en ze is slank van dr zelf dus... mijn moeder wist dan wel dat ze zwanger was van me, maarook zij is maar 5 kilo van mij aangekomen (ik was 48 cm en 2930 gram) en na bevalling kon ze meteen haar eigen kleding aan, ook zij is tenger van dr zelf, en sommigen twijfelden destijds of ze wel of neit zwanger was..t kan allemaal gek he
een klasgenootje van mij ( dat is nu ruim 10 jaar geleden) had inderdaad overgewicht. Ineens was ze niet meer op school. Het was ons laatste jaar en de laatste paar maanden heeft ze dus de school niet afgemaakt. Kom ik haar 2 jaar later tegen met een klein mannetje. en toen vertelde ook zei dat ze met hevige buikpijn in het ziekenhuis was beland en volkomen tegen alle verwachtingen in nog die dag is bevallen van een super gezonde zoon. ze wist dus ook neit dat ze zwanger was. maar inderdaad je moet wel wat overgewicht hebben.
Zulke verhalen vind ik echt altijd zó bijzonder!!! Want als je een hoogzwangere ziet kan je je toch niet voorstellen dat een ander daar niets van merkt??? Ik heb ook wel eens z'n soort verhaal gehoord, viavia, over een vrouw die ook tegen de 50 was. Paar keer niet ongesteld geworden, beetje aangekomen, ze dacht dat ze in de overgang was... toch maar eens naar de dokter, was ze al een half jaar zwanger! Maar dat iemand op het toilet zit met een beetje buikpijn en dan ineens een baby in het toilet dan moet het toch wel een heel makkelijke bevalling zijn? Een bevalling doet toch onwijs veel pijn? En idd, je voelt je kindje toch duidelijk bewegen?
Een collega van mijn vader heeft dat ook gehad. Een super sportieve dame, zonder overgewicht. Wel enorm sterke buikspieren. Ze was aan het trainen voor een triatlon ofzo. Er was echt niks te zien. Op een avond voelde ze zich niet lekker, dus vroeg naar bed dacht ze. De pijn in haar buik werd heviger en ze dacht aan een blinde darmontsteking. Een paar uur later was ze mama.
Ook wij werden 4 jaar geleden gebeld van jullie zijn oom en tante geworden! en wij hadden echt zoiets van wie dan? nou van m.... zij was die dag naar het ziekenhuis gegaan, omdat de huisarts dacht dat ze een blinde darm ontsteking had, haar zoon is bijna in de lift van het ziekenhuis geboren. Ze was toen 15 jaar oud, had maat 38 kleding voor haar zwangerschap en maat 40 tijdens, dan denk je toch niet, die is zwanger, maar die is een vrouw aan het worden. Niemand had ook enig idee, ze was ook al een aantal malen naar de ha geweest voor blaasontstekingen, had gewoon antibiotika gehad, en had al een verwijzing voor een darm onderzoek op zak omdat ze zo'n last van haar darmen had. hahaha was gewoon haar kindje. We waren echt met stomheid geslagen. petra
Pffff..... lijkt me echt 10x niks! Hoe graag ik ook kinderen wilde en superblij ben dat ik zwanger ben, ik ben ook nog steeds blij dat je die maanden de tijd hebt om eraan te wennen en alles een plekje te geven!
Wat een verhalen allemaal! Lijkt me wel heel bijzonder! Maar ik denk dat je het liever bewust meemaakt...
Ik weet het niet dames, Maar ik moet steeds lachen en afvragen hoe dat mogelijk is. Dat kan bij mensen overgewicht gebeuren. Dat kan ik me een beetje bij voorstellen, dat je mager ben en je bevalt van een kind zonder dat je wist dat je zwanger was. En wel toevallig he dat al die personen nergens last van hadden vind je niet?? Ik weet het echt niet. Of de kinderen waren veel te klein bij de geboorte of ik weet het echt niet! Want mijn kinderen voelde ik wel elke dag aan het einde van de zwangerschap. En echt voelen. trappen, draaien, ik voelde zelfs toen ze het hik hadden. Hi hi hi. Wel grappig zeg. Hi hi hi. Zo zie je maar weer. Heel vreemde dingen gebeuren in dit wereld.
hallo dames nou mijn moeder is super slank en toch had zij bij mijn zus nergens last van op erge rugpijn na. De dokter had haar toendertijd valium op den duur voorgeschreven. na 7 maanden is ze terug gegaan naar de huisarts die was met vakantie en kreeg ze de vervanger. Die onderzocht haar verder en wat bleek 7MAANDEN ZWANGER. Dus ja ik geloof er echt wel in
bij ons in de buurt is ook een meisje bevallen zonder dat ze wist dat ze zwanger was. ze was 15 jaar en ze had pijn in d'r buik en ze is toen naar de ehbo gegaan en is de zelfde avond nog bevallen! dat is nu zo'n 3 maanden geleden.....dus de wonderen zijn de wereld nog niet uit maar ik vind het nog altijd 'n raar verhaal.....zonder dat je het ziet!