niet zwanger denk ik

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door droppie, 6 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. droppie

droppie Actief lid

1 sep 2006
    209
    0
    0
    MOEDER
    verlies elke keer wat bloed
    maar niet veel
    ik denk toch dat ik ong word
    alhoewel bij mijn dochter had ik dit ook en was ik toch zwanger

help zal ik wachten wate r gebeurt en na een week testen?

ik weet even niet meer wat ik moet doen?

2. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    je kunt beter om teleurstelling te voorkomen en weer een test verpesten even afwachten meid...

je bloed al iets zeg je dus waarschijnlijk zit toch je periode eraan te komen, ik had ook bij beide keren de 1e 2 keer nog gewoon mijn ongesteldheid, en afgelopen keer ook 2 dgn erna nog getest en zoals verwacht dus negatief....

succes

3. san78

san78 Fanatiek lid

14 mrt 2006
    1.172
    0
    0
    assen
    een vriendin van mij die werd de eerste 2 maand ook ongi en was dus die 2 maand al zwanger dus het kan wel.

ik ben dus vandaag ook ongi geworden, maar ook niet veel en ik heb ook van die zwangerschapssymptomen nog, terwijl ik dat andere maanden niet had. ik denk dat ik over een week toch nog een testje ga wagen.
    als je je toch zwanger voelt dan zou je toch een testje kunnen doen je weet maar nooit.

liefs san.

4. Babsje83

Babsje83 Lid

31 aug 2006
    19
    0
    0
    ik heb daar ook nog een vraagje over, zou afgelopen zaterdag ongesteld moeten worden, heb maandag getest omdat ik het nog niet was,de uitslag was negatief, maandagavond had ik eerst een beetje roze bloedverlies, de ochtend erop niks, toen s,middags een klein beetje helderrood, en nu sinds gisteravond helemaal niks meer. moet ik dit nou zien als ongesteldheid, of is er nog steeds een kans dat ik zwanger ben???

Deel Deze Pagina