Hallo Dames Mijn man en ik zijn al een tijdje bezig voor een kindje nu heb ik gisteren een bloeding gehad ik dacht eerst dat het mijn mensturatie was maar dat kan helemaal niet dit is mijn schema 22 Januari 2009 Eerste dag van je laatste menstruatie 6 Februari 2009 Een beetje vruchtbaar 7 Februari 2009 Vruchtbaar 8 Februari 2009 Erg vruchtbaar 9 Februari 2009 Eisprong 14 Februari 2009 Innesteldag 23 Februari 2009 Vanaf hier kun je testen dus ik moet 22Februari ongi worden wat kan dit dan van bloeding zijn geweest? het was echt donker rood met wat sliertjes sorry voor de worden zal dit eventueel een innestteling zijn geweest? ik weet het het echt niet meer het was ook maar 3uurtjes ofzo en nu helemaal niks meer :S Wie kan mij helpen Liefs Roxanne Maak me wel ongerust
Van je ei kan je bloed verliezen, maar van een innestelling ook. En het kan ook nog een tussenbloeding zijn. Even afwachten dus helaas...
Misschien een ovulatiebloeding? Voor innesteling lijkt het me nog wat vroeg. Maar je kan bij een eisprong ook wat bloed verliezen, dus dat lijkt me het meest voor de hand liggende.
hallo Dames Bedankt voor jullie antwoorden maar wat houd een tussenbloeding en ovulatiebloeding precies in is dit een goed teken of een slecht teken? liefs Roxanne
Ovulatiebloeding = bloedverlies omdat je Eitje is gesprongen. Tussenbloeding= ik denk een onverklaarbare bloeding zomaar tussendoor in je cylcus Ik zou in ieder geval aan de slag gaan als ik jou was. Maar als ik je berichtje lees, heb je dat zelf ook al bedacht. Succes!