Wauw wat een reacties: gefeliciteerd allemaal!! Voor jullie niet leuk dat jullie de onzekerheden ook hebben, maar ik vind het stiekem wel fijn te lezen dat ik niet de enige ben. i Ik voel dus eigenlijk ook niets. Heb wel een opgezette buik en licht gevoelige tepels, maar verder merk ik vrij weinig. Moet ik eigenlijk blij mee zijn natuurlijk, maar zoek op de een of andere manier naar bevestiging. 24 januari eerste echo... Wat duurt wachten dan lang haha!
Oh wat spannend Lethibe! Eerste echo is wel spannend! Ja echt he? Ik vind ook alles tergend langzaam voorbij gaan haha. Maar goed, ik ga er maar vanuit dat de tijd vanzelf sneller gaat. Hoop ik Enerzijds denk ik steeds als ik een steek in mijn lies voel: wat ís dit! Maar anderzijds ben ik stiekem ook weer blij dat ik iets voel om, door wat jij ook zegt, het wat werkelijker te maken. Maar het is allemaal inderdaad gek, onwerkelijk, spannend, heel leuk en even wennen. Maar fijn om te lezen dat dit eigenlijk voor iedereen zo is!
Hey meiden, Ik wil toch even mijn ongerustheid met jullie delen en van me af schrijven. Ik heb vanaf het begin af aan al bruinverlies gehad. In eerste instantie ronde de tijd van de mijn NOD waarbij het bruinverlies ook steeds lichter werd. Niets aan de hand dacht ik. Toen een dagje helemaal niets, gisteren opeens wel weer wat: bijna zo vloeibaar als water (ik voel het er gewoon uitlopen, sorry voor de details) maar nog wel lichtbruin. Vandaag weer een beetje (het is altijd maar een beetje) maar wel weer wat donkerder. Ik lees overal dat zolang het niet rood is en je geen krampen heb je je geen zorgen hoeft te maken maar toch doe ik dat wel. Zijn er andere meiden die dit herkennen? Ik mag pas 11 februari voor een echo, ik zou dan 10 weken zijn. Duurt nog zoooo lang! Heb er wel over na zitten denken om te kijken of ik naar 8 weken kan verplaatsen maarja... al doe ik dat... als het fout gaat het fout, een echo eerder of later veranderd daar niets aan....