Hoi! Ik heb gisteren een zwangerschapstest gedaan. Ik was al 4 dagen overtijd en ik was gewoon benieuwd na mijn werk gelijk gedaan en ik was verbaasd dat de uitslag positief was! Verbaasd omdat we pas 3 maanden bezig zijn! We hadden verwacht dat het nog wel even zou duren maar niets is minder waar. Evengoed super blij natuurlijk! Ik ben nu pas 4,5 week dus het is nog heel pril allemaal. Vind het daarom ook eng om er zo gelukkig mee te zijn. Want wat als het fout gaat.... ben dan maar liever beetje voorbereid Ik voel me verder prima. Af en toe beetje duizelig en misselijk. Maar dat is eigenlijk niet eens noemenswaardig enige waar ik wel echt last van heb zijn buikkrampen alsof je ongesteld moet worden. Maar dat was niet gek las ik al hier en daar. mijn man moest 'even gaan zitten' als reactie maar vind het wel spannend. Kreeg vandaag een heel lief smsje wanneer je het hartje kunt horen enz... Spannende tijden
gefeliciteerd! hier ook in de 3e ronde! Kon het ook niet geloven! En was en ben ook nog onzeker! Maar ik was dat in het begin wel meer! we leven nu naar de eerste echo ! geniet ervan!! En ik hoop voor je dat je geen kwaaltjes krijgt! Dat is hier wel anders!
Bedankt allemaal Tot nu toe alleen veel buikkrampen. Hoop dat die snel weg gaan trekken komende tijd... Ik hoop ook dat alles goed blijft gaan tijdens de zwangerschap. Ik heb al hoge bloeddruk en daarvoor ook medicijnen. En daarnaast een nierziekte waarvan ik hoop dat de functie stabiel blijft de komende maanden! Het brengt voor mij eem hoop extra risico's mee maar ik heb het er allemaal voor over! Maar maakt het wel extra spannend Wat zijn jou kwaaltjes exciting?
Gefeliciteerd! De eerste weken zijn inderdaad spannend! Maar geniet van de dagen dat je (nog) niks voelt, want als het komt...Dan verlang je terug naar dit topic
nou dat zal ik je vertellen! - zeer gevoelige pijnlijke borsten - misselijk en kokhalzen - moe - af en toe krampen succes! Heb het er allemaal voor over!