Hi allemaal! Zou het nu dan eindelijk raak zijn (en wel goed gaan)? Ik voelde me de afgelopen dagen wat vreemd (hoefde gisteren ook geen drankje tijdens voetbal kijken bij vrienden). We hebben dit weekend feestjes, dus dacht doe een test (zit pas 10DPO, maar kon het niet laten). Verschijnt er toch een tweede streep! Hè! Nou, dan nog een van een ander merk (en ook daar een streepje), geloof het nog niet echt en wil echt niet te vroeg juichen. Heb namelijk 2 keer een v.mk gehad (5.4 en 4.5).
Ik zie ze allebei! Spannend! Ik hoop voor je dat 3 keer scheepsrecht is en je een mooie plakbeeb hebt.
Ik moet zeggen dat ik niets zie, maar denk dat je in real-life het beter kan beoordelen. 10DPO lijkt me ook nog wel een beetje aan de vroege kant. Hopelijk krijg je snel duidelijkheid in de positieve richting. Let us know!
Ik zie ook op allebei een lichte streep! Hoop dat ze snel duidelijker worden en dat dan alles goed blijft gaan!
Ik zie nooit streepjes als iedereen ze beweerd te zien.... Maar deze zie ik ook!!! Hopen op een mooie plakbeeb!
Kleine update. Was vanmorgen weer vroeg wakker en heb een test gedaan. Zie foto's voor het resultaat. Loopt mooi op!
Vanmorgen vroeg nog een keer getest en ben blij met het resultaat. De vorige keren toen het een v.mk werd liepen de testen niet zo mooi op.