Hai meiden, Zoals sommige wel in mijn vorige topic hebben kunnen lezen, ben ik deze maand begonnen met ovulatie testen. Ben vanaf dag 8 (7 juni)begonnen en had op dag 15(14 juni) een positieve ovulatie test,dag 16 (15 juni) in de avond een hoop kramp en een knaller van een ovulatietest. Denk dat in de nacht van 15 op 16 juni mijn ei is gesprongen, werd sochtends wakker en de kramp was verdwenen en mijn testen een stuk lichter. Nu weet ik voor me gevoel zeker dat we qua klussen het ei niet gemist zouden kunnen hebben, wij hebben namelijk deze maand op 4,7,9,11,13,14,15 en 16 Juni geklust. Pff stom om dat zo terug te lezen en er zo mee bezig te zijn maar goed vergeef me... nu beginnen de duiveltjes toch weer zachtjes tegen me te verluisteren dat ik hem misschien toch wel gemist heb en dat we beter de 17e nog hadden 'moeten' klussen. Al met al weet ik dat niemand iets met dit verhaal kan, wel ontzettend fijn dat je hier even je hart kan luchten. Mijn nod is 30 juni nu ws 5 dpo.. we wachten rustig af.
Lieve Marie, als het al zo is dat je ei laat was, dan ben je nog goed bezig geweest..Sperma kan namelijk een paar dagen blijven leven en dan liggen ze al klaar als je ei springt.. En ja je kunt pech hebben dat het deze maand niet gelukt is..maar maak je daar geen week lang zorgen om..dat is al helemaal niet bevordelijk volgens mij.. Jij hebt je best gedaan en nu is het even afwachten tot je nod
Mijn vriend en ik vrijen eigenlijk de gehele maand dagelijks en soms om de dag. Toch ben ik nog niet zwanger (hoewel... Zou kunnen), maar ik ben in ronde 3 of 2 na mijn miskraam. Ik weet niet zeker of de eerste bloeding meetelt als ronde. Wat ik wil zeggen is dat je het jezelf niet kwalijk moet nemen als het nu niet gelukt is. Helaas doet de natuur wat ze zelf wilt. Probeer lekker te slapen (lukt mij dus ook niet).
Thanks meiden, alles wat er gezegt word klinkt natuurlijk niet onbekend maar toch voelt het elke maand weer als onzekerheid. Wat zijn wij vrouwen toch eigelijk sterk zeg haha
De enige keer rond mijn eisprong dat ik "geklust" heb is 4 dagen ervoor, en kijk aan toch echt zwanger... Wat ik probeer te zeggen is dat zaad echt een aantal dagen kan overleven!
Elke maand is het weer spannend. Na de eisprong voel ik van alles en dan afwachten op de menstruatie... Duurt zo lang! Wat een gedoe hè? Nooit bij stilgestaan.
Ow ik zit in precies hetzelfde schuitje! Fijn om even de realiteit te lezen. We moeten ook gewoon afwachten!