Hoi meiden, Mijn ei is 2 juni geweest (echo gehad die dag en het eitje stond op springen ). Mijn nod is ergens deze dagen. Nu had ik vannochtend testdrang en geen zw test in huis. Ik heb dus een ov test gedaan van zwanger &kids en die was knal positief (niet met ochtend urine).... Heeft dit resultaat enkel waardevoor een zw?? Alvast bedankt voor de reacties
Ik deed een ovulatietest op 12 DPO en die was positief, op 13 DPO wederom een knal positieve ovulatietest, de volgende dag dan eindelijk een zwangerschapstest gedaan en ik was hartstikke zwanger Duim voor je! Klinkt erg hoopvol als je het mij vraagt! Ik had er toen ook een topic over geopend: http://www.zwangerschapspagina.nl/ovulatie-zwangerschapstesten/420088-positieve-ovulatietest-rond-nod.html
Bedankt voor de reacties. Heb kv 2v5 meteen gehaald maar ga pas morgen met de ochend urine testen... Is beter toch? Als ik dat maar volhoud
Lita het is niet altijd noodzakelijk sochtends te testen de een test beter smiddags dan sochtends. Knap als je het vol kan houden. Ik heb met me tweede zwangerschap smiddags getest en dat was 2 dagen voor me nod.
Nadat ik een positieve zwangerschapstest had ook voor de lol een ovu-test gedaan (ook z&k) en die was positief. Het kan dus zeker een indicatie zijn. Knap dat je kunt wachten met testen, ik ben er zelf niet zo goed in maar test minder duidelijk met ochtendurine dan op andere momenten op een dag.
Bedankt voor de reacties... Klink allemaal heel belovend voor mijn situatie ! Maar zal het ml maar niet vertellen, voor t geval het vals alarm is... Ik wacht nog wel tot morgen voor de zw test vorige keer ook met de ochtend urine op mijn NOD dikke roze test streep. Misschien dat het een mooi vaderdag cadeautje wordt durf het haast niet te hopen.... Laat jullie morgen de uitkomst weten!
Spannend! Hopelijk goed nieuws voor je morgen. Een mooier vaderdag cadeau kan je je niet wensen. Succes morgen
JAAAAAAA!!! eindelijk weer 2 streepjes Oooo, laat het deze keer wel goed gaan.... kan denk ik pas na de 1e echo (hopelijk) genieten
Ohh ik zit met hetzelfde "probleem"...zojuist een ovulatietest gedaan en die werd toch wel duidelijk zichtbaar. Nu zit ik pas op 8/9dpo, kun je dan al positief testen met een ovulatietest en zo eventueel een zwangerschap aantonen? Heb verder last van mijn borsten, snel moe, rommelende maag, borrelende darmen en een opgeblazen gevoel/buik. Wat zijn die wachtweken toch vervelend zeg...
@meissie83, ik had dat ook. wel zo uitslag van ovu maar nog geen positieve zwtest... ik wacht nog maar even af!