Na mijn miskraam in november ben ik in de 3de ronde zwanger van mijn tweede kindje . Ben heel blij maar ook nog een beetje angstig of het nu goed zal gaan.
Gefeliciflapstaart! Ik weet dat het heel moeilijk is maar je moet toch proberen om positief te blijven. Loop je bij een gyn?
Ja heb net gebeld omdat ik vanmorgen na het plassen bij het afvegen wat helder licht rood bloed had. Een heel klein beetje. Ik denk dan maar gelijk ff bellen maar ze zei dat ik me geen zorgen hoefde te maken als het maar zo'n klein beetje is. Gelijk een afspraak gemaakt voor een echo maar die doen ze pas bij 8 weken dus moet helaas nog ff wachten. groetjes Joyce
Hey Joyce, Als eerste gefeliciteerd! Ik heb zelf ook een mk gehad in november en ben ook weer zwanger maar mag volgende week donderdag als ik 6 week en nog wat ben , al naar de gynaecoloog voor een echo. Doe nog maar wat navraag bel je gynaecoloog op en vraag het daar wat de normale gang van zaken is. Want ik begreep dat dat altijd zo gebeurt na MK weer zwanger dan in 6e week echo...Zeg vooral ook van het bloed en dat je bezorgd bent , dat kan niet weggewuifd worden!
Bedankt voor het advies, ik zal de gyneacoloog die toen bij mij de curretage heeft gedaan is bellen. Misschien kan het idd eerder. Anders is het pas bij 9 weken en dat duurt echt nog heel lang. Ze zeiden tegen mij dat ze het hartje pas bij 8 weken konden zien kloppen maar ik hoorde net van een vriendin dat dat al bij 7 weken kan.
Joyce gefeliciteerd! Heel toevallig, ik heb vanochtend ook getest en had een heel licht streepje. Zit ook in de 3e ronde na MK in november en kom ook uit 77! Veel overeenkomsten dus. Ik durf alleen nog niet te zeggen dat ik zwanger ben. Pas als ik een duidelijkere test heb! Liefs Irene
@irene: Ik hoop dat je test gauw duidelijk is en dat je ook kan zeggen dat je zwanger bent. Ik ben heel voorzichtig met het zeggen maar het liefst zou ik het van de daken willen schreeuwen. Hou me op de hoogt. Ben benieuwd. groetjes Joyce