Ik heb na een aantal dagen negetieve testen toch maar een bloed onderzoek aangevraagd... mijn cylcus schommeld vaak tussen 31 en 38 dagen... dus bij 31 ben ik 2 weken overtijd en bij 38 maar 1 week overtijd..... Ik heb wel een late eisprong..... Nu is het zo : ik heb een hcg waarde van 6..... dus : 1. ik kan te vroeg getest hebben ( =D> ) 2. ik ben niet zwanger en heb standaart van mezelf 6 hcg in mijn bloed... ( ) zijn er dames met succes verhalen die net als ik met 6 hcg of minder of niet iets meer gestart zijn? Ik moet pas over een week....vrijdags weer bloed afnemen......NOG een week in de stress!
wil je geen valse hoop geven maar hcg waarde van 6 vind ik vrij weinig en zou zeggen niet zwanger hoop voor je dat het dus aankomende week flink stijgen gaat succes
hcg waarde van 6 is inderdaad wel heel erg weinig :[ ik heb zelf in november 2008 een miskraam gehad en toen heb ik daarna ook nog moeten bloedprikken en toen was me hcg waarde 45 terwijl ik ook niet zwanger was dat was toen ook een raadsel ik hoop echt dat het goed nieuws is maar als ik jou was, zou ik me er niet teveel aan vast klammen hoe moeilijk ook, ik bedoel dit niet kwetsend groetjes.