eind januari gestopt met de pil met de gedachte dat we de zwangerschap over ongeveer een jaartje konden verwachten. eerste OD (27-2) precies op tijd tweede OD (27-3) ook precies op tijd de derde was een ander verhaal die was ook op 27-4 en dat was ook maar 1 dag een hele lichte OD. 4 mei de eerst test gedaan en die was negatief. toen was het 22-5 weer tijd voor de OD maar die bleef uit. vrijdagmiddag/avond 25-5 weer getest positief en omdat ik savonds getest had geloofde ik het niet helemaal en samen met mijn vriend besloten om de volgende ochtend weer een test te doen. dus zaterdagochtend om 5 uur weer gaan testen en weer positief. de woensdag erna kon ik al bij de verloskundige terecht omdat er vermoed werdt dat ik al 9 weken zwanger was door de verloskundige dus snel een intake en afspraak voor de eerste echo. eerste echo was dus gisteren. nergens een 10 weken durende zwangerschap te zien maar wel een vruchtzak. toen hebben ze ook nog een inwendige echo gemaakt omdat dit plaatje gewoon niet bij 10 weken past. en wat zagen we daar ............nog een vruchtzak. voor nu denken ze aan een zwangerschap van 6 weken. over 3 weken hebben we weer een echo maar de verloskundige denk dat dan de 2de vruchtzak weg zal zijn terwijl er toch in alletwee een wittige stip/streep te zien is en aanhankelijk van hoe ze ervoor staat zjin ze ongeveer even groot zijn. dus ik hoop dat over 3 weken bijde vruchtzakken er nog zitten en we ons klaar kunnen gaan maken voor een tweeling
Gefeliciteerd! Vind het wel vreemd dat er niet duidelijk inwendig iets te zien was. mijn echo met 6wk was uitwendig en je zag een vruchtzakje met een stipje (vruchtje) erin....ik hoop dat je over 3wk weer een mooie echo mag.. Ps: waarom krijg je niet eerder al een echo, lijkt me verschrikkelijk die onzekerheid
Van harte gefeliciteerd! k Hoop voor je dat je n fijne zwangerschap zult hebben... En n prachtige tweeling mag krijgen... Houd je ons op de hoogte???
inwendig was er zeker in bijde vruchtzakken een vruchtje te zien. uitwendig was er alleen maar 1 vruchtzak te zien. over 3 weken pas weer een echo omdat deze echo erg vroeg was en dan zit ik op 9 weken en zakl alles duidelijkre te zien zijn denk ik. het is voor mij de eerste zwangerschap en zelf heb ik nog niet echt door/het besef dat ik zwanger ben. zelf zou ik het ook leuk vinden als het daadwerkelijk een tweeling wordt. mijn vriend is helemaal in de wolken. ik ga jullie zeker op de hoogte houden.
vandaag dus weer een echo gehad en het is nogsteeds een tweeling. en ook twee kloppende hartjes we zijn dus helemaal blij met onze wondertjes.
dubbel gefeliciteerd maar als je al in januari bent gestopt ben met de pil dan is het toch niet ongepland
wij hadden gedacht dat het langer zou duren voor ik zwanger zou worden en het was dus voor nu nog niet helemaal gepland maar voor over een half jaar ofzo. we wonen in een huisje met een totale opp. van 50 vierkante meter en staan ook ingeschreven voor een andere woning dus. ook willen we graag getrouwd zijn voor ik bevallen ben en daar voor hebben we nu dus allemaal wat minder tijd. maar ondanks dat ik nog steeds niet doorheb dat ik zwanger ben zijn we er wel dolblij mee en zijn ze zeer zeker welkom