zie elke dag als een mijlpaal!!!!

Discussion in 'Zwangerschap' started by sammie01, Jun 28, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sammie01

sammie01 Actief lid

Apr 3, 2006
    390
    0
    0
    ff niks
    aangezien het 2 keer in een vroeg stadium fout is gegaan
    zie ik elke dag als een mijlpijl.
    jeee denk ik dan weer een dag erbij nu 5 weken en 5 dagen......
    is dat heel erg gek dat ikdat denk.
    moest vanochtend bloed laten prikken voor de schildklier.. wilde mijn vriend voor de zekerheid mee hebben voor je weet maar nooit.
    heb al heel vaak in mijn leven bloed laten prikken en ben er neit bang van maar wist niet hoeveel ze zouden tappen.. en of ik misschien wat flauw zou worden... mijn schoonvader vond het maar raar dat mijn vriend mee moest en vond me een mietje... ach hij moest eens weten hahaha.. ik zei tegen mijn vriend haha hij mag mij een mietje vinden maar ik heb wel een baby in mijn buik haha.. mijn vriend zei je glimt helemaal als je dat zegt..
    buiten het feit om dat ik me niet helemaal toppie voel en dat ik het nog best eng vind met mijn hartje en zo ik ben wel super blij en wordt elke dag blijer met het feit dat ik zwnager ben.. ik hoop dat wij over een aantal maanden het kleintje in onze armen mogen houden....
    moest even van me af schrijven hhaaha

2. Anabella

Anabella Fanatiek lid

Feb 2, 2006
    2,742
    1
    0
    Het is logisch, dat je elke dag weer denkt 'weer een dag verder'.
    Ik heb dat gevoel ook wel een beetje!
    En soms als ik naar het toilet ga, denk ik, 'oh stel je voor dat ik allemaal bloed heb bij het afvegen..' of dat ik 's ochtends wakker word in een grote bloedvlek.
    Gelukkig nog niet gebeurd!!
    Maar 5,5 weken gaat goed joh, houden zo! 8)

3. asjuh

asjuh Fanatiek lid

Dec 28, 2005
    3,028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant
    ik herken dat wel meid ...zorgeloos genieten is er voor mij eigenlijk ook nog niet bij ...zoals je zegt ..iedere dag is er weer 1

4. setje

setje Fanatiek lid

Jun 18, 2006
    1,989
    0
    36
    Hoevelaken
    Ik denk dat dat bij sommige ook wel blijft!

Ik moet je eerlijk bekennen dat als ik wakker word ook vaak ff onder de deken kijk of er niks ligt! hahaha kan er niks aan doen, het is gewoon een reflex!

Voor je het weet vliegen de weken voorbij!!!!

liefs Setje

5. Niet meer actief

Yep ik denk ook elke dag 'he lekker, weer een dag erbij' en ik ben nog altijd bang als ik naar het toilet moet dat er dan toch bloed blijkt te zijn... hoop dat het na 12/13 weken wat minder wordt!

6. fredje8

fredje8 Fanatiek lid

Oct 31, 2005
    1,083
    0
    0
    meiden dit is voor mij ZO ONTZETTEND HERKENBAAR, ik doe precies hetzelde als jullie terwijl mijn gevoel zegt dat het goed zit, en ik hoop ook dat het na 12 weken minder wordt. hihihi wat zijn we ook een ....... he!!! (vul maar mutsen in op de stipjes)

7. danoontje74

Jun 20, 2006
    38
    0
    0
    ook ik ben zo`n doos!!! :oops: na mijn miskraam ben ik zoooo verschrikkelijk onzeker geworden! Ik probeer mijzelf voor te houden dat 80% procent van de zwangerschappen goed verloopt, maar eerlijk is eerlijk ik ben pas rustig als ik 17 juli een hartje zie kloppen!!!

8. rianne

rianne Lid

Jan 5, 2006
    29
    0
    0
    Ook ik heb precies hetzelfde ik heb zelfs gister een zwangerschapstest gekocht en deze gedaan positief natuurlijk maar het kan dat het hcg langer in je bloed blijft maarja ik moest het gewoon doen 10-7 heb ik pas de termijn echo ik hoop dat alles goed is. ik hoop idd dat na de echo alles een beetje rustiger wordt in mijn hoofd.

groetjes

9. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

Jan 11, 2006
    2,505
    1
    0
    serveerster
    Ik ben nu de dagen steeds aan het aftellen... :rolleyes:

10. fredje8

fredje8 Fanatiek lid

Oct 31, 2005
    1,083
    0
    0
    oei dan heb ik nog heel veel dagen te gaan!
    :oops:

11. Wenniepenny

Wenniepenny Fanatiek lid

Jul 22, 2005
    3,329
    0
    0
    sammie01, ik herken dat gevoel van 'elke dag is er eentje' heel erg! Zo voel ik het nu ook. Vorige week heb ik een moeilijke week gehad, omdat het de vorige twee keren in die week misging en omdat ik wat bruine stipjes verloor op het toilet (zo begon het de vorige keren ook).

Nu is dat inmiddels voorbij, en voel ik me weer prima. Ik merk dat de zwangerschapsklachten toenemen en dat geeft vertrouwen. Echt vooruitkijken durf ik nog niet zo goed, maar aan het eind van de week wil ik in ieder geval alvast de verloskundige bellen voor een afspraak. Dat is vooruitkijken op de hele korte termijn ;)

Ik durf nog niet na te denken over februari 2007...

Meiden, we houden samen de moed erin!

Groetjes, Wendy

12. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

Jan 17, 2006
    3,554
    0
    0
    In het begin is iedere dag een mijlpaal. Dan is 10 weken een mijlpaal, dat is de officiele tijd dat je het van je HA aan iedereen kunt vertellen. Dan is 12 weken ook weer een mijlpaal, want dan is de kans op een miskraam een stuk kleiner, de VK rekent 16 weken als veilig station, dus ook dat is weer een mijlpaal. Daarna komt 20 weken als mijlpaal want dan ben je op de helft en dan weer 26 weken want dan is je kindje levensvatbaar. Zo gaat het maar door en door, maar het gaat zo snel ! De weken vliegen hier echt voorbij ! Geniet er maar van !

Groetjes,
    Nikki F

13. mannie

mannie Lid

Jun 30, 2006
    16
    0
    0
    den bosch
    hallo allemaal. Gelikkig ben ik niet de enige. Ben erg pril zwanger (dinsdag pas 5 weken) maar ooooh zo bang dat het weer misgaat nadat de vorige keer in week 5 een miskraam was. ben zwanger na de tweede ICSI (eerste dus ook maar miskraam) en loop de hele dag aan mijn borsten te voelen, hopen dat ik misselijk ben etc.Mijn man zegt dat het wel goed zit maar toch...........succes allemaal!!!!!

14. Katja

Katja Lid

May 26, 2006
    11
    0
    0
    Herkenbaar verhaal, ben nu bijna 9 weken. heb voor 2 weken terug een kloppend hartje gezien, maar toch de onzekerheid blijft, dat ik het moeilijk vind om te kunnen genieten. Heb nl een paar mnd terug een vroege MK gehad, en dat blijft je bij. Ik ben altijd weer blij dat ik na ieder toilet bezoek geen bloed heb........ Over 1 week mag ik weer voor de 2de echo, als het goed is ben ik dan 10 of 11 weken. spannend!!!! was het maar zover, tel de dagen uren en minuten af.

Share This Page