mijn testen in mijn persoonlijk album mij vriendje vind het maar allemaal een beetje eng het dringt nu pas tot hem door.. maar gelooft het nog niet 100%! Maar het is toch zeker duidelijk???
Wil net zeggen, als ie het nou nog niet gelooft moet een dokter het hem maar vertellen denk ik, of hij moet het met eigen ogen zien op een echo
Streep is streep. Misschien als je idd met je vriend naar de ha gaat dat hij het dan gelooft?!? In ieder geval gefeliciteerd, en geniet er maar lekker van!
Daar is niet onderuit te komen!! Je bent gewoon KEI EN KEI ZWANGER!!!! Je vriend nu toch maar even gaan wennen aan het feit dat ie papa gaat worden geficiteeeeeeeeerd
idd hartstikke zwanger , en als je vriend t idd niet gelooft ga je volgende wk langs de ha misschien gelooft hij t dan! geniet er van doegggg krulliewullie
gefeleicteerd horo je bent echt wel zwanger. ik had precies hetzelfde als jou pas dagen later werdt het tweede streepje duiidelijker. dus WEES VERRY HAPPY en zoals er al een paar zeggen ga naar de HA met vriend en doe het nog een keer. gr loesmari
Mijn vriend had die twijfels ook, en echt mijn test kon niet duidelijker. Pas na dat moeders voor moeders voor zijn neus een test deed die positief was geloofde hij het echt. EN nu?? hij is vreselijk trots Groetjes Daphne
hahaha leuk toch ,ik kon het ook niet pakken in het begin. meid gefeliciteerd en een hele fijne zwangerschap. groetjes jacky
SuperRRRRRRRRRRRRRRR ZwangerRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!! Bij mijn mannetje drong het ook niet helemaal door dus heb ik de volgende dag een digitale test van CB gedaan, toen daar echt het woordje 'zwanger' op verscheen was het hem echt duidelijk!!!