Hallo, Hoe herken je een zwangerschap eigenlijk, los van het niet ongesteld worden? Ik heb last van wisselende stemmingen,ontploffende borsten soms jeuken ze ook heel heftig, om dan over de krampen, rugpijnen, hoofdpijn en misselijkheid nog maar te zwijgen! Al die kwaaltjes die aan zwangerschap worden toegedicht beleef ik wanneer ik ongesteld moet worden en geloof me das geen feest! Zijn er hier vrouwen die ook pms hebben en die kids hebben, hoe wist je dat je zwanger was en dat het dus geen pms was?
Al jouw symptomen lijken wel op een zwangerschap, maar ons lichaam kan ons ook zo voor de gek houden, je kan maar zeker zijn als je een positieve test hebt denk ik (nog eventjes geduld dus )
Ik herken me erg in wat jij schrijft. Ik weet ook mijn vage lichamelijke klachten aan de maandelijks terugkerende PMS. Alleen, mijn zeer pijnlijke borsten waren wel erg extreem en mijn vermoeidheid weet ik aan de jetlag. En mijn wisselende stemmingen en chocolade-voorliefde toch maar aan de PMS..... En afgelopen zaterdag dus lekker aan de boemel geweest. Ging er niet van uit dat wij na 1 keer "oefenen" direct zwanger zouden zijn. Maar goed, woensdag toch een test gedaan (2 dagen overtijd) en dus wel zwanger. En nu weet ik ook dat het heel normaal is om allerlei menstruatieverschijnselen te krijgen, zonder dat je ongesteld wordt en dus zwanger bent. Als je niet snel gaat boeden, dus maar een test doen! Hoe herken je een zwangerschap eigenlijk, los van het niet ongesteld worden? Ik heb last van wisselende stemmingen,ontploffende borsten soms jeuken ze ook heel heftig, om dan over de krampen, rugpijnen, hoofdpijn en misselijkheid nog maar te zwijgen! Al die kwaaltjes die aan zwangerschap worden toegedicht beleef ik wanneer ik ongesteld moet worden en geloof me das geen feest! Zijn er hier vrouwen die ook pms hebben en die kids hebben, hoe wist je dat je zwanger was en dat het dus geen pms was?[/quote]
Hallo dames,ik heb een vraagje voel me de laatste dagen niet zo lkkr ik denk niet gelijk aan zwangerschap maar ben nu wel wat nerveus afgelopen Zaterdag werd ik vanuit het niets niet lkkr werd dizzy,begon ontzettend te zweten en moest echt gaan zitten dacht dat ik flauw viel nu heb ik kramp(jes)in de buurt van me blaas en plas ook best veel ik heb volgens mij ovu testen donderdag en vrijdag j.l mijn vruchtbaarste dagen gehad en toen ook gevreeen ?zal dit met zwangerschap te maken kunnen hebben?
dat is veel te vroeg annemarie om al iets te merken.. symptomen kan je pas krijgen na een innesteling. als je veel plast en krampjes hebt bij je blaas nu.. ook pijn bij het plassen? want zou eerder denken dat je een blaasontsteking hebt dan.
Hoi, ik heb een vraagje. Is je lichaam er echt toe in staat je zo in de maling te nemen? Mijn man en ik hebben in mijn vruchtbare periode gevreeen. Na iets meer dan een week kreeg ik ineens diaree (was trouwens ook zo weer over) en werd misselijk. De misselijkheid heeft één dag aangehouden en sindsdien komt het met vlagen opzetten en dan trekt het weer weg. Mijn borsten zijn iets groter en ik zie ineens allerlei bloedvaten verschijnen. Ook heb ik last van steken in mijn onderbuik en zelfs in mijn vagina. Zo nu en dan rommelende darmen en steken tussen mijn ribben komt ook voor. Zou het kunnen zijn dat ik zwanger ben? Mijn man zegt dat ik het me verbeeld, alhoewel hij zich wel afvraagt waarom ik soms zo kattig reageer en zo snel geirriteerd ben... Over drie dagen ga ik testen, maar ik wil niet dat de teleurstelling te groot zal zijn als hij negatief aangeeft. HELP !
Ik had ook last van die dingen, maar wel ongie geworden. Je lichaam kan je voor de gek houden, maar je kunt ook last van die dingen hebben wanneer je zwanger bent.. Ik hoop het voor je, die onzekerheid is niet leuk!
Tsja, ben blij dat er mensen zijn die het herkennen, vet irritant hoor! Het lichaam houd je niet zo zéér voor de gek, je hebt last van pms of niet en ik heb er last van, van elke periode is er zo'n anderhalf week waarin ik mijn zelf ben de rest van de periodo ben ik snel kwaad/geirriteerd en wisselend blij of mega down dan wel verdrietig, de sluisen staan open zonder aanleiding en ergste is snap er zelf geen bal! Dan die pijnen er allemaal bij, zere borsten, hoofdpijnen, krampen in de buik uitstralend naar bovenbenen en enkels toe en dan ook nog eens misselijk zijn en soms zo erg dat ik moet ovdergeven, maar hopen dat ik deze ronde wel zwanger ben, ik houd mezelf maar voor dat mijn zwangerschap misschien zonder kwaaltjes zal zijn, daar hoop ik dan maar op :-s
Nou begin ik toch wel heel onzeker te worden. Misschien zijn het toch gewoon ongesteldheidsklachten?! Vanaf morgen kan ik testen, maar ik denk dat ik voor de zekerheid probeer te wachten tot zaterdag (mocht ik dan nog niet ongesteld zijn). Wow, dit is echt spannend! Bedankt voor jullie reacties!
hallo allemaal, vervelend he, die onzekerheid. Eind deze week of begin volgende week moet ik ongesteld worden. Ik ben heel benieuwd. Ik heb sinds een week ook gevoelige tepels (het wordt steeds gevoeliger) en hoofpijntjes en af en toe wat kramp. Sinds vandaag heb ik ook heel snel honger. Als ik niet eet om de twee uur, word ik duizelig. heeft iemand daar ook last van?
Ik begrijp best jullie onzekerheden hoor, ik heb dat ook zal het deze ronde raak zijn, de spanning van afwachten en dan weer de teleurstelling, hopelijk is het voor jullie positief, ik zal voor jullie duimen!
Helaas, ik ben gisteravond ongesteld geworden. Nou ja, dan heeft het gewoon niet zo moeten zijn. Misschien de volgende keer beter! We zullen het wel zien. Ben in elk geval blij dat ik niet meer in die onzekerheid zit...pfff.
hallo ik wist zeker zooooooo zeker dat ik ongi ging worden.. weer dacht ik klote,, ik had geen symptomen helemaal niks alleen ongi klachten. iedereen om me heen zei jij bent zwanger ik zei neeeeeeeeeeee ik word ongi ik voel het toch ik ken me lijf ik ben niet gek. dat is nu meer dan een jaar geleden en mijn tweeling is nu 4 maaden oud, dus damens je hoeft niks te voelen. ik was zwanger van een tweeling en ik kon er toen een milioen op inleggen dat ik ongi zou worden, succes allemaal oh en door mijn stress om zwanger te worden heeft het bij on 2 jaar geduurd, dus niet te druk maken. echt geloof me. xxxxxx
Hey luitjes, @Zweefje8 jammer joh, op naar de volgende ronde, sneu wie weet volgende ronde wel raak! Iedereen veel succes met zwanger raken!
hoe lang ben je nu bezig met zwanger worden? ik heb deze kwaaltjes iedere maand en wordt steeds gewoon ongi. na 1.5 jaar heb ik nu eindelijk geen kwaaltjes behalve de steken in mn buik maar die zijn nu heftiger.
hee dames, er interressant topic! ik ben ook een van de vele dames die iedere maand voor mn ongi overal last van heeft! veel vreetbuien, sjaggie, om het minste dingetje kunnen huilen, rugpijn enz. deze maand heb ik nergens last van dan alleen maar buikpijn onder in mijn buik, en mn darmen rommelen een beetje maar dan houd het op. zondag moet ik ongi worden ( of eigenlijk niet ) dus ben benieuwd wat er uit komt! zijn er meer dames die dit herkennen? liefs!