Poeh hee..ik ben helemaal van slag! Spring alleen maar door mijn huis heen... Wij zijn sinds oktober 2007 bezig zwanger te raken.. vorige week dacht ik een innestelingsbloeding te hebben..maar heb mezelf beloofd me niet gek te laten maken en was afgelopen week dan ook aardig kalm. Tot vanmorgen, mijn vrije dag, kreeg ik ineens de enorme behoefte om te gaan testen... en ja hoor! ZWANGER! Wat gaat de dag toch langzaam..ik heb mijn vriend nog niet ingelicht, hij is op werk en komt pas rond 18.00 uur thuis. Ik wacht geduldig tot hij thuis is en heb wat kadootjes gekocht. WOOWWWW! IK WIL HET VAN DE DAKEN SCHREEUWEN! He, wat lekker om dit even kwijt te zijn zeg! liefs Loesje
Hey Loesje! Van harte gefeliciteerd meid! En wat zenuwslopend he om nu te moeten wachten tot 18:00 uur . Geniet er maar lekker van. Liefs Vaam
hee proficiat zeg toevallig ik had vorige week ook een innestelingsbloeding en heb ook gisteren op mijn vrije dag getest en ook positief bevonden
Bedankt voor jullie felicitaties! Hij was en is heeeel blij! Erg onwerkelijk, ga sinds gisteren stralend door het leven! @Msongeduld: jij ook van harte! Leuk, zo'n zelfde verhaal! Liefs loesje
Iedereen ontzettend bedankt voor de felicitaties, helaas is ons grote geluk vanmorgen drastisch omgeslagen ..ik heb een miskraam gehad vandaag.
sorry dat ik je feliciteerde ik wist niet dat je een miskraam had Ik had het niet goed gelezen ik wou hem nog weizigen alleen het kon niet meer ik heb de vorige keer ook een miskraam gehad ik weet hoe het voelt ,Sterkte Groetjes Fatiha