Vanochtend een test gedaan, die van kruitvat, negatief... Test ik te vroeg en kan ie later toch nog posi zijn of moet ik er nu maar van uit gaan dat ik ongi ga worden?
Beste Jane, Balen meid Het zou eventueel kunnen zijn dat je later nog positief test. Maar die kans is niet heel groot. De keren dat ik negatief teste werd ik echt ongi helaas. Hou je ons op de hoogte? Heel veel Succes!
Ja tuurlijk hou ik jullie op de hoogte, weet wel dat we moeilijk te testen zijn, dat was met mijn zus ook zo dat heeft 3 mnd geduurd, en bij mijn 1e zwangerschap (helaas overleden) heeft het ook bijna 2 mnd geduurd voordat het positief was...
Jeetje wat verschrikkelijk. Van dit soort berichten springen altijd de tranen in mijn ogen. Mag ik vragen wat hij.zij had. Als je er niet over wilt praten berijp ik dat natuurlijk ook. Ik wens je alle geluk!
kindje is uiteindelijk met keizersnee gehaald, ze is overleden aan zuurstof tekort en heeft dus tijdens de bevalling te veel letsel opgelopen om het te kunnen overleven. Nu iig nog geen ongi te bekennen, wel wat krampjes in me buik en erg wit stug slijm maar geen bloed. Ook baarmoedermond ligt nog steeds erg diep bijna niet te voelen........
Hoi Jane, Ik las je posts hierboven en ik hoop het heel erg voor je dat het deze ronde gelukt is en dat dan ook alles goed gaat. Wanneer was je van plan te testen?
ligt aan de kwaliteit kan zelfs tot een week blijven leven ligt aan je ph waarde e, de kwaliteit van het zaad
Ja idd, spannend, heb nu wel wat krampjes maar geen echte ongi klachten, normaal gesproken krijg ik in me hele buik krampen als ik ongi moet worden, nu alleen wat krampjes, nou ja beter gezegd steekjes aan de linkerkant van me buik bij mijn schaamstreek. Nog steeds geen druppel bloed te bekennen, alleen slijm wat wit en stug en dik is... Kan me neit herinneren dat ik dat eerder heb gehad voor een ongi periode.. En testen wacht ik nog een paar dagen mee denk ik, aangezien ik de vorige keer ook erg lang negatief testte, zou nu anders best een teleurstelling zijn...