Ik benn nu ruim 6 weken zwanger, het enige wat ik heb is een iets harde buik en wat gevoeligere tepels, maar das alles! Heb geen last van overgeven, moeheid, zere borsten en ga zo maar door. Komt die wel goed?
Bij iedereen is het anders. De een is helemaal niet misselijk en de ander 9 maanden lang elke dag. Vaak begint het ook pas rond de 6de week dus je kunt nog genoeg kwaaltjes krijgen Gefeliciteerd in elk geval
Hier ook nog eentje die echt nergens last van heeft.... Soms zou je weleens misselijk willen zijn, maar je zwangerschap is nog lang, hoop maar dat het zo blijft! Ik heb alleen 's nachts enorm zere borsten..... Heerlijk toch als je je zo goed door je zwangerschap heen blijft voelen!
meid hier heb ik ook last van ben dan wel net 4weken maar mn vorige zwangerschap had ik wel zere borsten en nu dus niet en volgesn mij kwam de misselijkheid met een week of 6 toen. mijn buik is ook wel wat opgeblazen en wel zijn mn borsten wat groter maar dat lijkt ook weer per dag te verschillen. T blijft spannend hoor ik mag met 7weken voor een echo