Volgens mij zie ik bovenin een gedeelte van een heeeeel licht streepje. even paar daagjes wachten.. spannend!
hey poek,zo zag die van mij ook uit.Ik weet het niet,denk een paar dagen wachten en dan nog eens wagen.
Heey Poek, Ik heb ook die testen gedaan met die streepjes. En bij mij waren ze ook heel erg onduidelijk. Wat bij mij nog meer onduidelijkheid opwekte haha. Ik heb toen een digitale test van clear blue gehaald die zegt gewoon zwanger of niet zwanger. Heel handig echt een aanrader! Ik was inderdaad zwanger
Kon het niet laten vanochtend weer getest Streepje word duidelijker nog niet fotografeerbaar duidelijk. maar zeker duidelijker dan gister! zo spannend Morgen maar weer proberen Ja dat dacht ik ook over die cb testen, natuurlijk superhandig als het er gewoon staat. Maar omdat me streepjes al niet heel duidelijk zijn denk ik dat die zeker negatief gaat testen, misschien kruitvat dan Ik gebruik gewoon nog steeds die van matcare want die heb ik nog in huis. Weet iemand hoe de gevoeligheid van deze testen is?
De meeste testen kun je bij een paar dagen overtijd al testen. Dit geldt ook voor de cb tetsen. Die zijn voor 99% betrouwbaar en daar heb je geen extra hormoon voor nodig. Ik vond ze super handig. Was gelijk van de onzekerheid af
heeft de gewone van clear bleu geen kruisjes? kan me herinnerren dat ik bij de 1e zwangerschap een kruisje had
Ja kruisjes bedoelde ik maar dan zal je altijd toch nog de - Streep hebben en kan de | streep vaag zijn snap je? Dat las ik teminste ergens op een ander forum!
ja zoiets ja! had het al een beetje gegoogled. Morgen ga ik niet testen als het lukt ff een dagje overslaan, elke dag heeft ook niet echt zin. Mog het daarna nog een raadsel zijn wat het nou is koop ik lekker die digitale
Helaas moet ik je melden dat AB inderdaad kan zorgen dat je cyclus (zelf meerdere maanden) in de war kan raken. Maar het kan ook een lage hcg waarde zijn. Lees dit stukje maar. Ook hier volop spanning. Begonnen met ovulatietest en meteen na 'het moment' symptomen: misselijk, haren vasthouden, vergeetachtig en nu ook veel slijm. Bij mijn eerste wist ik het pas door de test, toen helemaal geen symptomen eerst. Inmiddels al paar testen versleten maar helaas: no luck. Maar bij de eerste was het ook pas na 7 weken een positief resultaat. Dus eens uitgezocht hoe het komt dat de een zo vroeg positief test en de ander pas veel later. Kijk maar eens in onderstaande tabel hoe het Hcg niveau de eerste tijd kan verschillen per persoon. Niet zwanger < 5 - 21 dagen 0 - 5 7 dagen 28 dagen 3 - 426 14 dagen 35 dagen 18 - 7.340 21 dagen 42 dagen 1.080 - 56.500 28 dagen 49 - 56 dagen 7.650 - 229.000 35 - 42 dagen 57 - 78 dagen 25.700 - 288.000 43 - 56 dagen 79 - 100 dagen 13.300 - 253.000 57 - 78 dagen 2de trimester 4.060 - 65.400 17 - 24 weken 3de trimester 3.640 - 117.000 25 weken - bevalling Na bevalling < 5 - De meeste urine testen reageren pas bij 20. Nu één gekocht van MatCare die al bij 10 reageerd. Donderdag heb ik een afspraak met de arts. 's Morgens doe ik dan eerst de test, anders vraag ik om een bleodonderzoek. dan weet je het tenminste zeker!
hahah nee! goed he morgen weer ! Dus de meeste mensen testen pas 20 dagen over tijd positief? dat is wel lang zeg, nou we zullen zien er is dus nog hoop