Beginnend buikje!

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Wonder24, 16 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wonder24

Wonder24 Lid

7 okt 2008
    87
    0
    0
    Administratief medewerker
    Utrecht
    Wie heeft er al een beginnende buikje? Ik heb echt het gevoel dat mijn onderbuik naar voren komt!

Liefs,
    Wonder

2. sinada

sinada Niet meer actief

kan helemaal kloppen maar zijn je darmen die naar voren komen. dat is ook de reden dat je al snel je kleding niet meer past. Je baarmoeder komt pas rond 11 weken achter je schaambot vandaan

3. SeRa24

SeRa24 Actief lid

10 okt 2008
    248
    0
    0
    ik heb nog niet echt een buikje maar ik kan niets verdragen op mijn buik
    Ik heb het liefst de gulp open en de riem ook
    zelfs mijn ondergoed lijkt al te veel druk te geven op mijn buik
    Ik ben nu bijna 7 weken zwanger

4. Wonder24

Wonder24 Lid

7 okt 2008
    87
    0
    0
    Utrecht
    Ja inderdaad dat heb ik ook! Moet zeggen dat ik me zelf ook erg opgezwollen voelt :rolleyes: of ik zo 10 kilo ben aangekomen...
    En ik heb steeds meer honger... dat vind ik ook zo bizaar..

Met hoeveel weken krijg je eigenlijk ongeveer een buikje?

Liefs,
    Wonder

5. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    dat verschilt bij iedereen. Kijk maar in album bij mij.. heb al behoorlijk buikje.. ben nog geen 7 weken

bij eerste was ik 7 maanden en had toen nog bijna nix.

6. Wonder24

Wonder24 Lid

7 okt 2008
    87
    0
    0
    Utrecht
    Limmeke,

Inderdaad een buikje :) maar wel een mooi buikje!
    Wanneer krijg je, je eerste echo?

Liefs,
    Wonder

7. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Ik ben nu 8 weken en inderdaad ook een buikje van de organen. Ik ben zowiezo redelijk fors maar mensen vragen nu al wel of ik zwanger ben, erg gaaf dus!
    het kan dus zeker, maar het inderdaad nog niet van het beebje.

8. MissC

MissC Actief lid

10 okt 2008
    124
    0
    0
    Belgie
    ik heb helemaal geen buikje (ben zelfs 2 kilo afgevallen deze week!) ik ben nu 7 weken zwanger (volgens de bloedtest deze morgen!) morgen middag afspraak met de dokter en wat ze dan precies doen weet ik eig niet! doen ze dan al een echo?
    ik ben wel benieuwd wanneer een buikje te zien zal zijn! en, ik heb helemaal geen honger! heeft iemand hier ook last van! ik dwing mezelf echt om genoeg te eten ....

9. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    denk dat je wel een echo krijgt, als het goed is kunnen ze al je kleintje zien en misschien al wel een hartje, pin me er niet op vast, de ene vruchtje is sneller dan de andere

10. rce86

rce86 Bekend lid

19 sep 2008
    605
    0
    16
    Amersfoort
    Ik ben nu 9 weken en ben ook voor mijn gevoel alleen maar afgevallen, Moest mezelf tussen de 6e en 8e week ook dwingen om te eten. Nu gaat dat al veel beter! Ik heb wel het gevoel dat sávonds me broeken strakker zitten dan s'ochtends!

O en MissC! Ik weet natuurlijk niet hoe het in Turkije zit... maar ik had bloedverlies met 5 weken en meteen een verwijsbriefje voor een echo gekregen.. Met 6 weken echo gehad en kloppend hartje was te zien! dus bij jou sowieso;)!

11. sinada

sinada Niet meer actief

in de avond is je buik altijd dikker dan in de ochtend dat is heel normaal.
    In de ochtend zitten de strech broeken nog net aan goed en vanaf een uur of 3 gaat het zakken en doe ik de knopen los.

Eet ook wel erg veel hoor ;)

12. Mirjamvh

Mirjamvh Lid

16 jun 2008
    46
    0
    0
    Ik heb ook nog niet echt een buikje maar kan niet zoveel tegen mijn buik verdragen. Wil ook het liefst met mijn knoop loslopen de hele dag. Ben net 6 weken zwanger dus zo snel zal het nog wel niet lopen met het buikje...

13. OemHudaifa

OemHudaifa Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.074
    0
    0
    Huisvrouw and proud to be!!!
    ik ben wat afgevallen, maar ik sinds een paar dagen toch echt een buik. Waarschijnlijk van de darmen, maar toch leuk ; )

Ik voel wel mijn baarmoeder heel erg (niet aan de buitenkant, maar ik voel hem zitten zeg maar) wie heeft dat ook?

14. SeRa24

SeRa24 Actief lid

10 okt 2008
    248
    0
    0
    Bij mijn oudste kreeg ik met een maand of 4 een buikje en bij de jongste ook ongeveer rond die tijd, een echte dikke buik werd het pas rond de 6 a 7 maanden

15. joyceke26

joyceke26 Lid

11 okt 2008
    11
    0
    0
    peuterleidster
    nijmegen
    Hallo meiden,
    Ik weet dat jullie allemaal al zwanger zijn, maar ik heb eeb vraagje:
    Mijn vriend en ik zijn nu 4 maanden bezig om zwanger te worden. Een half jaar geleden ben ik gestopt met de pil. De eerste cyclus duurde 30, 35, 28, 28 dagen.Nu zit ik dus op de volgende maand en het is dag 30.maar nog niet ongi. Heb op dag 26 last gekregen van menstruatiepijn en die kwam iedere keer met vlagen opzetten maar de menstruatie is niet doorgezet. De afgelopen dagen was het gevoel toch anders. Had donderdag een test gedaan en negatief. Ben bang voor een volgende negatieve test. Wanneer zouden jullie hem doen, want hier word ik een beetje chagi van. En denk dan natuurlijk weer dat ik ong moet worden, want ben namelijk altijd chagi als ik ongesteld moet worden.
    Is dit voor iemand van jullie herksnbaar?

Groetjes Joyce.

Deel Deze Pagina