Zwanger?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door goudvisje20, 14 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. goudvisje20

14 okt 2008
    5
    0
    0
    Hallo, ik ben net nieuw op het forum, maar vind het wel erg handig, al die tips.
    Ik kan namelijk ook wel wat tips gebruiken..

Ik ben nu op dag 42, terwijl ik normaal altijd een cyclus van 30-32 dagen heb. Het is dus niet ontzettend regelmatig maar wel altijd tussen de 30 en 32.
    Ik ben vorig jaar gestopt met de pil en na die tijd altijd weer gewoon een cyclus van 30-32 dagen gehad. Nou heb ik wel deze zomervakantie, de maanden Juli en Augustus weer de pil geslikt (2 strips) omdat ik niet ongesteld wou zijn op vakantie. Kan het hier aan liggen dat ik nu niet ongesteld word en al op 42 dagen zit?

Verder heb ik (sinds 1 a 2 week) erg last van mn rug. Ik ben kapot als ik van mijn werk kom, mn werk voelt ook zwaarder terwijl ik nog steeds hetzelfde doe.
    Als ik ergens tegen aan leun met mn buik of er op ga liggen voelt dat niet prettig.
    Sinds vandaag pijn steken in mn rechter onderbuik. Niet constant, maar bij het bukken, zitten, opstaan en vooral omdraaien in bed. Hoe sneller de actie hoe erger de pijnlijke reactie..
    Ook erg zere tepels.

Omdat ik niet misselijk ben en geen donkerrode tepels krijg of opgezwollen borsten of bloedingen o.i.d. denk ik dat ik niet zwanger ben.
    Vorige week op dag 35 een testje gedaan van mat care, die negatief was.
    Op dag 38 weer een testje gedaan eerst van mat care en toen van clear blue (omdat mn testje van mat care scheurde :S) en weer negatief.

Ik ga er dus vanuit dat ik niet zwanger ben, toch voelt mn lichaam vreemd aan. Ik heb van allemaal dingen last waar ik normaal geen last van heb. Alles voelt zwaar aan en ik heb meer moeite met zwaar tillen en ander zwaar werk.
    Ook is mijn buik 'opgezwollen' zelfs mn vriend zegt dat ik dikker ben als normaal.

Ik weet het allemaal ook niet meer, want die zwangerschapstesten zijn toch gemaakt om je te vertellen of je zwanger bent of niet?
    Ze vertellen mij overduidelijk dat ik niet zwanger ben en toch word ik niet ongesteld? Ik snap er niks meer van.. Weet alleen wel dat mn lichaam vreemder doet dan ooit.

Ik ben nog nooit zwanger geweest :p maar t zou wel super zijn als t zo is :D Zelfs al hadden we t niet gepland, we zouden er dolblij mee zijn :D

2. iniminie

iniminie Bekend lid

11 okt 2008
    974
    0
    0
    nog is een testje doen,en dan met ochtendurine,vertrouw je het nog niet,langs je huisarts gaan
    enorm veel sucses in zo een zenuwslopende periode

3. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    ik heb het ook een keer gehad.. zomaar een hele lange cyclus.. alle verschijnselen.. misschien wel zwanger.. misschien ook niet.. misschien een innesteling die niet goed is gegaan en geen hcg meer.. het kan van alles zijn.. stress.. je lijf kan een loopje met je nemen.. ik zou idd nog een testje doen...en anders je ha raadplegen...

succes idd in deze slopende periode...hoop dat je snel duidelijkheid hebt..

4. goudvisje20

14 okt 2008
    5
    0
    0
    Dank jullie wel.
    Het kan geen stress zijn, want ik ben absoluut niet gestresst. Ik ben juist heel relaxed en ik ben gelukkig :D
    Vandaag voel ik me ineens een stuk beter. Geen last van steken meer en minder gevoelige tepels.
    Wel nog dat opgeblazen gevoel in mn buik en erg moe. Ook nog steeds niet ongesteld.

Ik heb inmiddels al zo veel verhalen gelezen van andere mensen over zwangerschapstesten, dat ik me nu afvraag of je er eigenlijk wel wat aan hebt?

De 1 vertelt meerdere negatieve zwangerschapstesten te hebben gehad en toch zwanger te zijn en de ander vertelt meerdere positieve zwangerschapstesten te hebben gehad en helemaal niet zwanger te zijn!
    Zelfs heb ik heel veel verhalen gelezen waarbij de uitslag bij de HA negatief is, terwijl ze dan echt wel zwanger zijn.

Eigenlijk is het enige wat je kan doen afwachten... en dat is moeilijk ;)

Ik zal morgenochtend nog eens een test doen, maar verwacht er eigenlijk niks van.
    Wat vinden jullie de beste en meest betrouwbare zwangerschapstest?

5. iniminie

iniminie Bekend lid

11 okt 2008
    974
    0
    0
    ik zelf persoonlijk vind de kruitvat testen erg goed
    kloppen altijd en is gevoelig
    maar dat is een persoonlijke kwestie denk ik

6. goudvisje20

14 okt 2008
    5
    0
    0
    Toch hoor ik inderdaad meerdere mensen zeggen dat de kruidvat test erg goed is. Toch maar even kopen dan ;)

7. SuuuS

SuuuS Bekend lid

23 jun 2008
    505
    0
    0
    Nou bij mij bleef de kruidvat test anders mooi negatief hahaha... heb liever dat ie positief aangeeft ;)

8. goudvisje20

14 okt 2008
    5
    0
    0
    Maar ik ben er ook achter gekomen dat je niet te vroeg moet testen. Iemand anders haar HA had gezegd na 42 dagen is het beste.
    Nou daar zit ik nu op, dus ik zal van t weekend maar even testen, ben benieuwd!

9. iniminie

iniminie Bekend lid

11 okt 2008
    974
    0
    0
    ik heb in totaal 9x moeten testen
    alle 9x klopten
    en ik test redelijk vroeg,2dagen voor me menstruatie normaal gesproken
    dus het is net welke je goed vind
    verschilt van persoon tot persoon
    heb ooit is een dure van clear blu gehad,negatief,ooh was al een tijd zwanger hahahaha

10. kid2009

kid2009 Actief lid

6 okt 2008
    304
    0
    0
    Den Haag
    De Etos heeft tegenwoordig vroege testen.
    Met deze testen kun je 10 dagen nadat je gemeenschap hebt gehad en voordat je dus ongesteld moet worden testen!

Zo ben ik erachter gekomen, daarna heb ik een gewone test gekocht om het te checken en daar verscheen (omdat het zo super vroeg was) een heeeeel vaag streepje, maar uiteindelijk wel zwanger dus!

11. goudvisje20

14 okt 2008
    5
    0
    0
    Ik snap het niet, donderdag nog een testje gedaan, weer negatief. Ik heb wel 3 van mat care gedaan en 1 van clear blue. Die van clear blue helemaal in t begin.

Maar ik ben nog steeds niet ongesteld. Zit nu op 45 dagen.
    Afgelopen woensdagavond ineens zeurende aanhoudende pijn bij mn linkerribben. Toen ben ik maar gaan slapen omdat het niet over ging.
    Toen ik donderdag wakker werd was de pijn doorgeschoven naar het midden, tussen mn ribben. Ook zeurende aanhoudende pijn.
    Savonds helemaal geen last meer van. Vrijdag ook nergens last van.
    Vandaag wakker met een heel raar gevoel in mn buik, niet echt pijn maar ook geen kramp, ik weet niet hoe ik het moet omschrijven.

Als ik niet zwanger ben, wat is er dan met me aan de hand?

12. iniminie

iniminie Bekend lid

11 okt 2008
    974
    0
    0
    als ik jou was ging ik maandag naar je dok toe,bloedprikken en of daar je urine na laten kijken
    hun halen erg veel info uit je bloed en of urine

13. SanneRosa

SanneRosa Lid

20 okt 2008
    39
    0
    0
    Hallo allemaal,
    Dit is hier mijn eerste berichtje, kwam het forum bij toeval op het spoor, had namelijk, geloof het of niet...last van mijn tandvlees.
    Dat googelde ik en kwam relatie tegen met zwangerschap, vond bij de eerste symptomen niet alleen een verklaring voor mijn tandvleesklachten maar ook voor mijn vermoeidheid, rugpijn, rare steekjes, vergeetachtigheid, vroeg wakker worden, geen zin meer in koffie, heldere dromen over baby's, rommelende darmen...
    Nou, zou het, dacht ik? Op mijn NOD een test gedaan, negatief, 2 dagen later weeeeer negatief, inmiddels is het vandaag dag 39 van mijn cyclus, heb ik steeds een half uurtje mestruatieklachten maar dan net even anders maar geen bloeding te bespeuren. Wat denken jullie? Nog een keer testen of beter even naar de HA?

14. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    ik heb in mijn vorige zwangerschap flinke problemen met mijn tandvlees gehad, zo erg dat ik 1 week voor mijn bevalling voelde dat alle tanden los stonden....gelukkig is alles goedgekomen....

hoop dat in een evt 2e zwangerschap niet meer mee te maken, was echt niet om aan te zien, en deed verschrikkelijk pijn, moest om de zoveel uur mijn tandvlees verdoven met spray....anders kon ik niet eten/drinken....

nu zit ik op mijn NOD, maar weinig tot geen klachten, was voor een week wel anders!

Deel Deze Pagina