Hallo Allemaal.. Ik ben 4 daagjes over tijd, & ook wel het idee dat k zwanger ben.. Heb zaterdag een test gedaan, en heel licht in de verte zag je een streepje.. Nu ging ik net naar de wc en had licht bruin verlies.. Geen bloed.. Kan het nog steeds.. ? Of nieuwe maand beginnen ?
Nou als je een streepje hebt gezien.. Anders nog even een nieuwe test er tegen aan gooien. Wat betreft het lichtbruinverlies, dat kan misschien nog oud bloed zijn. Gebeurt vaker bij zwangere vrouwen in het begin (of zelfs de eerste 3 maanden).
Het is nog steeds mogelijk hoor, als het niet doorzet (je bloedverlies) zou ik van de week gewoon nog een test doen. dan moet je hcg ook gestegen zijn en waarschijnlijk heb je dan ook een duidelijkere streep.
Jaa , ik blijf ook echt naar de wc gaan om te kijken, maar zover ik nu zie helemaal niks meer alleen bij het plassen zeg maar klein beetje bruin.. niet eens in me inlegkruisje zeg maar .. Spannend, wacht indd nog even af tot morgen, zet het dan niet door haal ik nog een test.. Bedankt voor jullie berichtjes !