Hallo allemaal! Ik wil even melden dat ik ook zwanger ben. (3 maanden geleden gestopt met de pil en zo snel raak, had ik niet verwacht!) Vandaag als alles klopt 5 weken en 2 dagen. We zijn helemaal en ons kindje is meer dan welkom! Heb wel last van wat onzekerheid en angst of alles wel goed gaat na het lezen van allemaal trieste ervaringen van anderen. Hoop dat ik wat meer kan gaan ontspannen. Bij 10,5 weken krijg ik de termijnecho. Van mij mag dit best wat eerder zijn, maar ja het schijnt dat we anders nog niet genoeg te zien krijgen. Zijn er mensen die ook last hebben van lichte buikpijnen, die lijken op een soort van menstruatiebuikpijnen? Het is niet heel heftig, maar kan best zeurend zijn!
Hoi Van Harte gefeliciteerd! Buikpijn is heel normaal hoor, je baarmoeder strekt zich uit om te kunnen groeien. Dit kan zelfs als menstruatiekrampen zijn maar dan lichter. Dus maak je vooral geen zorgen en geniet ervan! Kid..
Als eerste van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Aan deze kant was het ook erg snel raak. In augustus laatste ongi en niet meer met de pil begonnen...en in sept. al een positieve test. Mede doordat het zo snel is gegaan allemaal, heb ik nog niet altijd helemaal het besef dat het werkelijk zo is. Er zijn momenten dat ook ik heel erg onzeker ben en me afvraag of het allemaal wel goed zit enzo. En de pijntjes herken ik helemaal. Maar mijn vlk heeft me verteld dat dit er allemaal bijhoort en ik mij hierover geen zorgen hoef te maken. Heb je al kwaaltjes? Of nog geen last van? Geniet lekker van het zwanger zijn! groetjes Mariska
Proficiat! En die krampjes, ik heb ze ook, nog meer dan bij mijn dochtertje. 'k Twijfel dan ook, maar dat is niet meer dan normaal, denk ik. Gewoon positief blijven
Gefeliciteerd, Ik heb zelf in juni mijn mirena laten verwijderen en weet sinds woensdag dat ik zwanger ben. Vind het allemaal heel spannend