Zwanger???

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door pascale18, 18 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pascale18

    pascale18 Lid

    18 jul 2006
    5
    0
    0
    Hoi,

    Ik zou zondag ongesteld moeten worden maar dat ben ik dus niet.. nou is het de eerste menstruatie na het stoppen van mn pil ..
    zondag getest.. Negatief..

    maar nou heb ik dus wel al 2 weken last van misselijkheid, hoofdpijn, heel erg moe.. pijn aan borsten.. voelen ineens heeel zacht aan.. net of er flubber in zit..
    ik wil pas aan het einde van de week testen maar wat denken jullie?????
     
  2. pascale18

    pascale18 Lid

    18 jul 2006
    5
    0
    0
    ik heb oo klast van mn buik.. word aan einde van de dag opgezet en soort van krampjes..
     
  3. tam27

    tam27 Fanatiek lid

    6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    PPfff moeilijk hoor, het zijn wel de symptomen maar ik denk dat je idd eind van de week nog maar een keertje moet testen.
    Zal voor je duimen meid!!
     
  4. miekkie

    miekkie Bekend lid

    24 feb 2006
    713
    162
    43
    Vrouw
    Ik denk dat je aan het ontpillen bent. Dan kun je deze verschijnselen ook allemaal hebben. Meestal word je de eerste keer na het stoppen met de pil later ongesteld dan normaal. Ik was zelf ook een aantal dagen later en het schijnt zelfs dat het soms een paar weken langer uit kan blijven de eerste keer. Maar je weet maar nooit... Zelf zou ik even afwachten, dat ben ik nu ook aan het doen (al ben ik niet meer aan het ontpillen en nu toch behoorlijk overtijd), want van die negatieve uitslagen op de testen werd ik begin dit jaar steeds weer verdrietig. Dus wacht ik dit keer wat rustiger af. Maar het is moeilijk...
     
  5. Minimuisje

    Minimuisje VIP lid

    8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Het kan natuurlijk zijn dat je zwanger bent, maar ik denk persoonlijk eerder dat je aan het ontpillen bent!

    Want de verschijnselen als je gestopt bent met de pil lijken ontzettend veel op zwangerschapsverschijnselen... Het lichaam kan je soms goed voor de gek houden...

    Succes ermee!!!
     
  6. pascale18

    pascale18 Lid

    18 jul 2006
    5
    0
    0
    Nou, 10 dagen overtijd, 2 negatieve zwangerschapstesten verder en nog steeds niet ongesteld. word er een beetje moedeloos van eerlijk gezegd :(
     
  7. dennisenjose

    dennisenjose Actief lid

    29 jun 2006
    268
    0
    0
    servicemedewerkster op tankstation
    tilburg
    hoi ik ben 11 dagen over tijd en 5 testen achter de rug maar niks hoor
    heb nu een afspraak bij de dokter gemaakt voor donderdag
    die doen een bloedtest om te kijken of je zwanger bent misschien ook wel een optie voor jou?

    liefs jose
     
  8. pascale18

    pascale18 Lid

    18 jul 2006
    5
    0
    0
    Ja dat wil ik ook gaan doen alleen het probleem is dat ik vanavond voor een week naar de camping ga, dus er gewoon geen tijd voor heb. als ik volgende week nog niet ongi. ben dan bel ik wel gelijk
     

Deel Deze Pagina