bruin verlies

Discussion in 'Eerste symptomen' started by Daphne1989, Oct 27, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Daphne1989

Dec 10, 2007
    69
    0
    0
    sinds vorige zondag begon ik bruin verlies te krijgen niks ergs dacht ik, maar het houd nu al een week aan en vorige vrijdag zat er dan weer wat bloed bij helder bloed maar dat was na een uurtje gedaan, ik moet jullie wel zeggen ik ben namelijk mijn pil heel veel vergeten, maar ik denk toch niet dat dit ontpillen is dat mijn lichaam doet, ook heb ik telkes na het gemeenschap met mijn partner steken in mijn baarmoeder, die komen soms ook overdag voor. kan iemand mij mss een beetje helpen en zeggen wat dit kan zijn?

2. weegschaaltje

weegschaaltje Fanatiek lid

Oct 25, 2008
    1,118
    0
    0
    verzoring voetrefexologie
    belgie(kempen)
    heykes
    --------------

oh of ik je ga kunnen helpen weet ik niet
    maar mss is er toch een kans dat je zwanger bent
    kan ook gewoon zijn dat je omwille van de pil niet corect te gebruiken dat het daar aan ligt
    ik zou gewoon eens langst dokter gaan sie zal jou wel de nodige info kunnen geven

groetjes

3. foefie

foefie Lid

Oct 16, 2008
    28
    1
    0
    Toen ik aan de pil was en er eens 1 vergat, had ik dat ook altijd. Net of ik ongesteld bleef tot en met de eerst volgende cyclus.
    Denk niet dat je je heel veel zorgen hoeft te maken. Zou voor jezelf wel een manier zien te vinden om die pil niet te vergeten. Ik neem aan dat je hem niet voor niks inneemt?

Share This Page